Inlägg från: Lanza2017 |Visa alla inlägg
  • Lanza2017

Bim oktober 2017

Tesselisan skrev 2017-10-09 08:51:20 följande:

Jag tog ett digitalt test idag som visade "Inte gravid", borde vara på -2 bim, men eftersom jag har haft lite oregelbunden cykel kan det vara längre till bim.

Känns verkligen som om det är något denna månad.  Hur troligt är det att det plussar senare tror ni? Känns som om hoppet tryter mer och mer efter varje månad med minus :( Men samtidigt så finns det ju där i bakhuvudet. 

Jag fick inte gravid på bim -2 för att sen få gravid på bim dagen, vet att det är svårt men ju tidigare man testar är ju resultatet oftast negativt och då kollapsar ens värld helt i onödan ibland för att sen få ett positivt test. Lycka till alla ni som väntar på plus :))
  • Lanza2017
    Horisonten skrev 2017-10-09 11:21:46 följande:

Åh detta gav mig verkligen så mycket hopp nu!! Då jag är på bim-2 idag och fick negativ på CB men möjligtvis svagt svagt på RFSU tidigt. Bim på onsdag. Då blir de test igen!! Hoppas!!

Vad hade no gjort RFSU testa tidigt eller clear blues digitala som visar ett plus eller minus med smarta nedräkningen?

Jätte bra att du avvaktar till bim dagen iallafall för hcg hormonet stiger ju varannan dag så då borde det ju stigit till onsdagen, sen finns det vissa som är låghormonare och plussar inte förrän några dagar efter bim, så länge mensen inte kommer så får man inte ge upp hoppet! Lycka till <3
  • Lanza2017
    michimichi skrev 2017-10-24 07:29:59 följande:

Jaha, negativ digitalt på bim-3, så nu känns det verkligen kört! Så ledsamt med ett "inte gravid" :(

Jag fick negativt på digitalt på bim -2 och på självaste bim dagen fick jag gravid, så visst finns det hopp kvar:)
  • Lanza2017
    michimichi skrev 2017-10-24 18:30:03 följande:

Tack för hoppet! Behövs verkligen. Varit så deppig idag!

Var det nu du plussat?

Ja man blir ju väldigt förstörd för att sen bli överlycklig, plussade i september men läser även denna tråd då o då, där några gick över till oktober, hoppas ni alla får ert pluss snart håller tummarna :)
  • Lanza2017
    michimichi skrev 2017-10-24 20:16:18 följande:

Grattis till graviditeten! :)

Tack snälla, o lycka till :))
Svar på tråden Bim oktober 2017