Inlägg från: XAHHA92 |Visa alla inlägg
  • XAHHA92

Bim oktober 2017

Så.. Då går vi in i de fertila dagarna, äl på fredag! Kan försök 18 vara vår tur tro.......? Kan det vara ett lyckoägg den här gången....

Försöker med första sen maj -16 (Försök 18, BIM 22/10)
  • XAHHA92
    emma8803 skrev 2017-10-05 09:09:47 följande:

Skulle haft BIM imorgon men fick ett plus idag på Stickan. Tog inte mer än 30 sek och var väldigt tydligt, kunde inte varit gladare! Önskar alla er andra som går och väntar att ni med får ett plus!

Oj det var ett tydligt plus!! Grattis! :)
  • XAHHA92

Vilka graviditetstest anser ni vara bäst om man nu vill testa innan bim?

Har bim 22/10 så tänkte testa i nästa vecka, har dock inga höga förväntningar..

• XAHHA92
    1213 skrev 2017-10-11 13:46:19 följande:

Alltså min kropp bara skriker att jag är gravid.. har idag fått ömma bröstvårtor, fått finnar, känner mig så konstig i magen och har huvudvärk. Men är ju bara på äl+5.. känns så märkligt att jag kanske bara inbillar mig alla dessa symptom..

Har räknat ut att min BIM bör vara den 22/10 så då kommer jag testa mig om min mens inte har kommit. Kan dagarna bara gå snabbt nu?

Jag är också på äl +5 idag och har fått ont i mitt ena bröst upp mot armhålan, men tycker det borde vara alldeles för tidigt för att få symptom....
  • XAHHA92
    1213 skrev 2017-10-11 13:52:36 följande:

Ja jag känner likadant.. men jag hoppas verkligen att jag har fel och att det faktiskt betyder att jag är gravid. När har du tänkt att testa dig? :)

Tänkte nog ta ett test om en vecka, även jag har bim 22/10 hehe :) Dock har jag inte höga förväntningar alls, de försvann för längesen
  • XAHHA92
    1213 skrev 2017-10-11 14:50:05 följande:

Jag ska försöka hålla mig till den 22/10! Håller tummarna för oss båda :)

Ja alltså egentligen borde man såklart vänta till bim, men det har jag aldrig klarat av. Det kliar något fruktansvärt i fingrarna efter att få testa haha.
  • XAHHA92

Äl+6 & känns som att mina bröst ska gå sönder. Det gör sååå jäkla ont! Är det ens möjligt att få så ont i dom på äl+6?

• XAHHA92
    Eleonoratösen skrev 2017-10-12 16:21:25 följande:

Hmm... lurigt denna månaden. På BIM-1 kom bruna flytningar och clearblue negativt. Kväll och natt ingenting och idag lite brunt då och då. Kanske en aning svagt rosa för en stund sen. Känns konstigt. Borde tagit fart nu?? Jag har ju haft spiral i flera år så helt glömt. Brukar ni andra ha brunt i början? Det brukar väl vara mot slutet?

Jag brukar få spottings två dagar innan min mens kommer. I början är det bara lite som kommer då & då och sen sätter mensen igång.
  • XAHHA92
    Queva skrev 2017-10-12 20:31:17 följande:

Äl +6 idag..

Tror ju inte de är något denna gången då vi inte prickat ÄL..

Känner inget alls typ.. liiite molvärk igår och idag.. men kan vara vad som.

Förra månaden hade jag alla symptomer.. till och med bröstmjölk/droppar!

Om det är något så är de nog trötthet.. Var hos en kompis i eftermiddags och hon fråga om jag var sjuk.

Vad känner ni?

Är också på äl+6 idag & har extremt ont i brösten upp mot armhålorna. Känns fel om det skulle vara symptom, för det brukar väl aldrig komma såhär tidigt ändå? :/
  • XAHHA92
    JohannaN2015 skrev 2017-10-13 08:22:28 följande:

Så tjejer?

Jag ser tyvärr inget :( Men det är kanske bara jag som är kass på test. Vilken dag i cykeln är du på?
  • XAHHA92

Så då har man fått hem ett 10-pack gravtester från graviditetskollen, någon som har erfarenhet av just dom?

• XAHHA92
    1213 skrev 2017-10-15 08:41:22 följande:

Är på äl+9 idag. Har inte haft molvärk på två dagar som jag hade massor av innan det. Fortfarande ömma bröstvårtor men inte lika ömma som igår eller i förrgår. Hoppas verkligen att mensen håller sig borta och jag kan testa positivt om en vecka! Vill bara att denna veckan ska gå snabbt nu!

Hur går det för er andra med BIM runt den 20-25? (BIM 22:e här)

Hoppas!! :)

Jag har ont som bara den i brösten upp mot armhålorna, har även börjat må illa från & till. Inte något extremt utan bara lite. Men tror bara jag är knäpp i huvudet..
  • XAHHA92

Alltså nu blir jag riktigt knäpp... äl+9 och såg precis en liten liten brun/röd fläck i trosskyddet. Det är alldeles för tidigt för spottings men är det inte för sent för en nidis? Har ont i brösten och mår lite illa från & till.

• XAHHA92

[quote=78103084][quote-nick]Rödtulpan skrev 2017-10-15 19:07:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Stort grattis!! :)

• XAHHA92

Jahapp, dag tre med brun/röda småblödningar. Bara till att inse att det inte var någon nidblödning utan det är kroppen som jävlas med mig.

Trodde verkligen att det skulle vara vår tur nu. Jag får bara inse att jag måste vänta till december innan jag får domen, om vi kan få barn eller inte & va fan felet är.

• XAHHA92
    Mllm skrev 2017-10-17 11:40:12 följande:

Alltså fattar ingenting! Väntade in bim som borde vara på fredag men fick mens redan nu! Endast 8 dagar efter ägglossning! Fattar inte vad som är på gång. Kan lutealfasen plötsligt bli så kort efter att ha brukat vara 14-15 dagar?

Tempar och känner dessutom av min ägglossning så jag borde inte ha tagit fel på när den ägde rum.

Har också bim på fredag och har också helt plötsligt verkat fått början på min mens! Började blöda i söndags så trodde först det var nidblödning, men blöder än så väntar på att mensen ska dra igång :( Har alltid 29-30 dagars cykel så kändes skumt att börja blöda på dag 23.
  • XAHHA92

Dag 4 med småblödningar och negativt graviditetstest. Lika bra att ge upp hoppet den här månaden också och invänta mens. Så jävla trött på detta. Att som frisk 25 åring inte ens verkar kunna bli gravid....

Grattis till alla er som fått era plus och lycka till alla ni andra som väntar på bim! Jag går nu vidare till novembertråden och försök 19.

Kram till er alla!

• XAHHA92
    saijda skrev 2017-10-18 09:59:16 följande:

Någon som känner igen? Ska försöka hinna köpa test idag.

Känner igen mycket men har tyvärr varit falska symptom på mig. Håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Bim oktober 2017