Bim oktober 2017
Killen kom hem med ett test idag...
Killen kom hem med ett test idag...
Nej vad tråkigt...... :(
Tycker också att jag ser ett svagt streck där
Jag ser ett svagt streck! Så om det bara ska synas ett streck så verkar det ju hoppfullt! :)
Jaha men då var det bara jag.... då får vi joppas att det är något :) :)
Tjejer vad tycker ni. Skall jag försöka att ha is i magen och ta ett clear blue på måndag bim-2 eller skall jag ta ett RFSU-testa tidig imorgon med? Bim-3 imorgon. Tog ju ett blank clear blue men har symptom kvar.
Grattis till er som plussat :)
Syns så otydligt på bild men jag tror ta mig tusan jag ät gravid!
Seriöst, RFSU?!!? Måste vara jordens sämsta test? Har ni erfarenheter av dom? Jag vet sen några år sen när jag var gravid sä fick jag inget positivt svar på dom, tog ett clearblue och det visade gravid!
ENDÅ så köpte jag ett rfsu på macken och tog på eftermiddagen eftersom jag fick ett svagt streck på clearblue igår. Ser svagt, svaaaagt ( svagare än clearblue) blir tokig. Jag ska aldrig mer köpa rfsu.
Haha ja men de är ju verkligen det. Skönt att man inte är ensam ändå om att känna såhär eller vara testgalen. Hihi :p jo har bäst mig för att ha is i magen och inte testa imorgon. Men får bli test på måndag. På bim-2 för nog så länge jag klarar av att hålla mig. Hihi :p
Tur man jobbar länge imorgon så man kanske tänker på annat och tiden till måndag går fort :) Känner ju symptom än och den där starka känslan som säger att jag är gravid så jag hoppas verkligen. Känslan och kroppen har rätt och min tolkning är rätt av kroppens singlaer. Men bara vänta och se. Denna eviga väntan. HATAR den och ovissheten.
Ne fy vad tråkigt. Men tack för stt du delar med dig. Jag har tagit ett RFSU tidigt i torsdag. På vad jag trodde var bim-4 men tydligen var bim-6. Har fortfarande 2 kvar hemma. Men då är de ingen idé och prova med dem. Bättre och köra clear blue som alltid. Ångrar lite mitt köpa av dem nu. Kanske kan använda de efter bim. Om jag får plus. För även om de skall kunna visa tidigt så verkar de ju inte göra de. Läst gamla trådar med där folk varit missnöjda men tänkte att de kanske hade utvecklat och förbättrat testet men tydligen inte då...så tråkigt :(