Inlägg från: JohannaN2015 |Visa alla inlägg
  • JohannaN2015

Bim oktober 2017

Jasminefjellberg skrev 2017-10-07 19:52:41 följande:

Jag har också köpt hem clear blues för att jag har hört dåligt om rfsu.. jag har några dagar kvar innan jag kan testa.... men känner inte direkt några gravidsymton än...

Väldigt bra gjort :) jag hoppas innerligt du får ett plus! Håll mig uppdaterad!
  • JohannaN2015
    Horisonten skrev 2017-10-07 19:56:32 följande:

Tack snälla :) Kommer och uppdaterat på måndag med test. Hoppas verkligen med ett plus som inte bara jag ser :) hihi ne den där känslan sägs ju sällan ha fel. Hoppss kroppen inte har ett roligt spratta bara. Är ju ändå första försöker och 2 månaden utan spiralen så. Ha en bra helg:)

Ja men du vet, plötsligt händer det:) vi har ju kört avbrutet! Såå.. Gud så spännande! Då får vi se på måndag!! Ha en fin helg!:)
  • JohannaN2015
    familjenl skrev 2017-10-07 22:38:01 följande:

Åh nej! Jag som köpt ett 8-pack idag för mina från testlagrets har tagit slut. Så dumt. :) Aja. Då får jag väl beställa hem nya från testlagret istället och hoppas att mensen inte dyker upp.

Ja men gör det :) du kan ju alltid testa rfsu 8 pack också! Men helt ärligt så skulle jag inte lägga mycket spekulationer kring deras test.. om man söker lite på rfsu tester så verkar det vata oerhört många som är missnöjda med dom av massvis av själ! Men du, oavsett vad! STORT LYCKA TILL :)
  • JohannaN2015
    malikan skrev 2017-10-08 15:22:22 följande:

Alltså! Hade bim i fredags, tog ett PE i onsdags som var blankt, såg en skugga efter tiden typ.

I fredags kom bruna flytningar, tänkte att åhh, himla regelbunden cykel jag har då.

Sen hände det inget mer! Tog test nu för 10 min sen och ett fint plus!!! :D

Åååh så kul!!! STORT GRATTIS TILL DIG!!!:) dags att ta ett digitalt?;)
  • JohannaN2015

Nu tog jag ett test och bestämde att det fick avgöra, så.. nu vill jag bara mensen ska komma om det endå inte är något! Kommer det ingen mens Innan söndag så testar jag igen, ingen mens nästa söndag, så testar jag igen och ringer nog gyn då:) vill ju att det ska vara antingen positivt eller att mensen kommer så man kan köra:/

• JohannaN2015
    Tee87 skrev 2017-10-10 10:07:54 följande:

Ingen tvekan längre! Hoppas hoppas det går vägen denna gång :) lycka till alla ni andra också! <3

Stoooort grattis!!!!!!:)
  • JohannaN2015

Idag när jag drack morgonkaffet smakade det helvete.. har inte testat mig på 2 dagar nu, väntar på testerna jag beställt hem igår! Undra om kaffet kan vara ett tecken?haha. Jag som älskar kaffe.. återstår och se..

• JohannaN2015
    tempnörden skrev 2017-10-10 12:00:45 följande:

Ja det är ju ett bra och intressant tecken!

Tyckte inte heller kaffe var jättegott när jag var gravid, men jag kommer inte ihåg när det kom. Om det var direkt eller senare. Spännande iaf!

Ja jag välkomnar ju alla tecken sålänge ingen mens kommer;) hoppet är det sista som man ger upp! Så vi får vänta och se, vet inte hur långt efter bim jag är egentligen heller då jag är oregelbunden!
  • JohannaN2015
    Horisonten skrev 2017-10-11 09:26:56 följande:

Hej tjejer. Idag känner jag mig så ledsen och förstörd och så sjukt förvirrad.  :'( Igår fick jag ju lite brunt/beige i trosorna inte mycket och väldigt lite.Sen lite svagt orange på pappret men sen vart det inget mer på hela dagen. Mådde fortsatt väldigt illa och stickningar i brösten. Förut så fick jag liten liten ljus ljus rosa/orange flytning eller som en enda tråd. Har lite mer molande värk av och till och lite i ryggen. Men fortfarande stickningar i börsten och mår galet illa. Känns som jag skall kräkas när som helst. Fattar ingenting och detta tar kål på mig. Vill bara att mensen skall köra i gång ordentligt nu då så jag säkert vet inte hålla på och vela så här mer. För alla symptomet är ju kvar och vet ju att man kan ha lite blödning i början men känns sådär. Enligt ena min app avd bim igår och enligt mig idag och enligt en app bim imorgon. Så vet inte vad jag skall tro eller tänka. Håller på och bli knäpp på all symptom och må såhär om de inte är något. Vet inte vad jag skall göra :'( Man hoppas ju helt in i de sista. Vet att jag fick lite rosa på pappret när jag var gravid med min dotter men då hade jag redan fått plus. Och för mig är blödning inget bra då jag hade 2 missfall innan min dotter. Jag vet inte vad jag vill med detta inlägg alls. Mår bara så skit. Förlåt för att jag drar ner allt i tråden. :(

Åh men gumman!! Du drar absolut inte ner någon här, vi finns här vet du väl!<3 jag tycker du ska testa igen om inte mensen kommer fullt ut, kroppen kan ju fungera så olika varje gång vid en gravididitet har jag förstått! Så ge inte upp! Vo finns här! Kramar
Svar på tråden Bim oktober 2017