Inlägg från: Jasminefjellberg |Visa alla inlägg
  • Jasminefjellberg

Bim oktober 2017

1213 skrev 2017-10-08 19:30:23 följande:

Jag hoppas också att jag känner några symptom snart! Första gången vi försöker så tror inte vi kommer få det så enkelt att det tar sig första gången. Men hoppas! :D

Det är första försöket för oss också hehe så man kan ju bara hoppas att man har sådan tur :D med dottern blev jag gravid en månad efter pillerstopp... så hoppas hoppas att vi båda lyckas :D
  • Jasminefjellberg
    Eleonoratösen skrev 2017-10-09 06:56:07 följande:

Testade med clearblue BIM -2. Negativt, men kändes väntat. Tar med mig ett test på semestern. ????

Ja ta med ett påmsemestern tycker jag!! Lycka till och ha det så skönt på semestern :)
  • Jasminefjellberg
    Horisonten skrev 2017-10-09 10:26:50 följande:

Förlåt för spam!! Men ni vet hur man blir. Tog ju ett RFSU imorse också. Hållit mig 3 timmar från testet innan. Dock inte druckit eller så. Men tog en bild nyss på test med blixt. Och tycker mig se något svagt svagt. Men öndå tydligare nu med blixt. Sen vet jag att man inte kan gå på test som visar efter tiden. Men behöver lite hopp!! Är de bara jag som ser eller gör ni med? Eller är de inbillning?? Är de försent eller kan man fortfarande få plus eller borde de visat svagt förut idag,då jag är på bim-2 idag?

Tacksam om ni har tid och titta och lämnar eran åsikt :)

Jag tror mig se något väldigt väldigt svagt :)
  • Jasminefjellberg
    Pacific skrev 2017-10-09 15:36:16 följande:

Apoteket Hjärtats Ägglossningstest, enligt Natural cycles är det ägglossningsdag, men jag tror inte detta själv då tempen steg jättehögt imorrse.

Är detta positivt eller negativt? Det var något starkare igår. Det är ju svagare än kontrollinjen....

När testet är positivt så ska linjen vara lika stark som kontroll linjen. Om det var starkare igår, så kan du ha missat stegringen
  • Jasminefjellberg
    1213 skrev 2017-10-09 20:43:32 följande:

Åh det har jag också behövt idag! :D Och mått illa.. och haft typ mensvärk... är rädd att mensen är påväg eller att jag inbillar mig för såhär tidigt ska man väl inte känna något?

Jag har varit på gränsen till att må illa hela dagen på jobbet (14-21) och har mått konstigt i magen. Hoppas att det är något bra och att man inte inbillar sig.... :) jag vet inte hur tidigt man kan börja känna?! Det är ju rätt tidigt för mig med men man kan ju alltid hoppas :D
  • Jasminefjellberg
    Matildalinea skrev 2017-10-09 20:37:28 följande:

Hejsan ! Första försöket med första barnet ! Jag har beräknad bim ca 13/10 enligt appen (haft preventivmedel i ca 10 år så inget annat att gå på) är inne på ÄL+10 och har gjort misstaget som så många andra och testat nu tre dagar i rad med bara negativt såklart ... men jag könner inga symptom, känns som att det är kört då ..? :(

Nej tänk inte så. Det finns många som inte känner några symtom såpass tidigt. Utan gör ett test på bim dagen och se :)
  • Jasminefjellberg
    1213 skrev 2017-10-09 21:29:44 följande:

Vi ligger ju ganska lika i tiden så om vi båda två känner liknande symptom så kan vi ju hoppas! :D

Jaa vi får hålla tummarna för oss båda :D
Svar på tråden Bim oktober 2017