Bim oktober 2017
Jag hoppas också att jag känner några symptom snart! Första gången vi försöker så tror inte vi kommer få det så enkelt att det tar sig första gången. Men hoppas! :D
Jag hoppas också att jag känner några symptom snart! Första gången vi försöker så tror inte vi kommer få det så enkelt att det tar sig första gången. Men hoppas! :D
Ser ni?!?!??!
:D
Testade med clearblue BIM -2. Negativt, men kändes väntat. Tar med mig ett test på semestern. ????
Ja bara att stå ut 2 veckor till sen vet vi! :D
Förlåt för spam!! Men ni vet hur man blir. Tog ju ett RFSU imorse också. Hållit mig 3 timmar från testet innan. Dock inte druckit eller så. Men tog en bild nyss på test med blixt. Och tycker mig se något svagt svagt. Men öndå tydligare nu med blixt. Sen vet jag att man inte kan gå på test som visar efter tiden. Men behöver lite hopp!! Är de bara jag som ser eller gör ni med? Eller är de inbillning?? Är de försent eller kan man fortfarande få plus eller borde de visat svagt förut idag,då jag är på bim-2 idag?
Tacksam om ni har tid och titta och lämnar eran åsikt :)
Apoteket Hjärtats Ägglossningstest, enligt Natural cycles är det ägglossningsdag, men jag tror inte detta själv då tempen steg jättehögt imorrse.
Är detta positivt eller negativt? Det var något starkare igår. Det är ju svagare än kontrollinjen....
Idag har jag behövt gå och kissa oftare än vanligt. Man kan alltid hoppas att det betyder något positivt: D
Åh det har jag också behövt idag! :D Och mått illa.. och haft typ mensvärk... är rädd att mensen är påväg eller att jag inbillar mig för såhär tidigt ska man väl inte känna något?
Hejsan ! Första försöket med första barnet ! Jag har beräknad bim ca 13/10 enligt appen (haft preventivmedel i ca 10 år så inget annat att gå på) är inne på ÄL+10 och har gjort misstaget som så många andra och testat nu tre dagar i rad med bara negativt såklart ... men jag könner inga symptom, känns som att det är kört då ..? :(
Vi ligger ju ganska lika i tiden så om vi båda två känner liknande symptom så kan vi ju hoppas! :D