Inlägg från: JohannaN2015 |Visa alla inlägg
  • JohannaN2015

Bim oktober 2017

Horisonten skrev 2017-10-11 12:35:03 följande:

Tack snälla <3 jo så sant. Brukar ha mycket mens och har inget rört blod eller extrem mensvärk som jag brukar. Men fortfarande ömma,spända bröst som de sticker i och illamående. Ont i ryggen och smått molnande värn. Så den där känslan. Så hoppet lever. Men så rädd och nervös. Beställde nya test igår men de kommer tidigast någon gång imorgon eller fredag. Så mannen skall gå in på apoteket sen och köpa så jag kan ta ett test imorgonbitti. Jag hoppas verkligen verkligen!! Annars är allt detta så konstigt

Ja men du ser! Det behöver inte alls vara något dåligt med det här gumman! Jag håller verkligen alla tummar för dig/er! Jag ska nog testa mig på fredag igen, om jag kan hålla mig.. har inte testat sen i måndags så det är ju iaf bra!! Haha. Vi håller ihop här oh jag hoppas vi båda får ett plus väldigt snart! Kramar
  • JohannaN2015
    Horisonten skrev 2017-10-11 13:01:09 följande:

Ne sant men man förknippar ju minsta tecken på mens som något negativ. Även om de är något litet. Tack snälla du!! Så sjukt galet nervös!! Så duktigt av dig och klara av att hålla dig så länge!! Har du bim på fredag? Ja de hoppas vi och håller tummarna för! :) Kram

Ja men så är det ju alltid!!:) kommer gå så braaa så!! Är det något litet där inne så kommer du snart märka det på testen!<3 jag tror jag redan haft bim, har sån oregelbunden mens.. så är svårt och säga:) testade negativt i måndags så därför vill jag vänta någon dag till! Jag hoppas ju såklart på ett plus!!!! Kramar
  • JohannaN2015
    Horisonten skrev 2017-10-11 13:15:56 följande:

Tack jag hoppas verkligen det :9 Så otroligt tacksam och glad över ert fina stöd här inne. Ni rä fantastiska allihopa <3 Ja de hoppas jag verkligen, känns så märkligt om det inte är det efter allt jag känner med mer,svårare och äta till och med kall yoghurt nu men samtidigt hungrig och mer kissnödig och också. Kaffe smakade ännu värre idag än igår också. Okej men då förstår jag,då hoppas vi bara att det var lite tidigt och få plus i måndags och de kommer ett på fredag :) 

Ja men det verkar ju bra underligt annars! När ska du ha bim? Har du redan passerat den? Finns ju dom som plussar väldigt sent.. så behöver ju inte alls vara något konstigt:) ja jag hoppas också att det visar något då

Iaf!! Vore häftigt och efterlängtat!!!:) har köpt äl tester också, så ska testa dom om det inte tagit sig oh börja med rosenrot!! Ett tips! Kramar
  • JohannaN2015

Ååååh nu längtar jag tills jag får testa igen!!! Alltså det är så sjukt.. jag har skrivet ner ALLT sen 1/10, oj idag och igår känner jag mig aå hemskt hungrig, som att det inte finns ett stop.. vill ha MAT, GE MIG MAT!!! Sticker och känns i "tjejmagen"... vet att jag har test hemma i brevlådan när jag kommer hem imorgon!!!!

• JohannaN2015
    Rödtulpan skrev 2017-10-11 22:27:38 följande:

Hej. Hittade denna tråd och behöver skriva av mig lite.

Tog ut min p-stav i slutet av juni dels för att slippa mina småblödningar jag hade heeeeela tiden dels för önskad graviditet. Har inte haft någon mens eller blödning sen p-staven togs ut.

Idag fick jag en känsla och köpte ett gravtest som va positivt. Sambon köpte även ett till, även det positivt. Svaren kom väldigt snabbt inom 1 minut.

Hur ska man kunna räkna ut vilken vecka jag är i?

Den enda jag märkt av är ömma bröst sen några veckor tillbaka och nu häromdagen lite järnsmak i munnen.

/ J

Hej och välkommen!

Och stoet grattis till din önskade graviditet!!

Det bästa du kan Göra är att köpa ett clearblue digital ( som visar veckor) sen ringa till BM för inskrivning och ultraljud! Lycka till!
  • JohannaN2015
    Rödtulpan skrev 2017-10-11 22:34:19 följande:

Tack snälla! Ja ett positivt test är väl alltid ett positivt test. Ska ringa mvc imorgon och prata med dom. Får se kanske köper ett cleatblue test till fast med veckoindikator.

Ja men gör det!!:) Gud så kul för dig! Och grattis igen! Undra när det lila pyret beräknas!?Spännande!
  • JohannaN2015

Idag får jag nog veta om det är något eller inte, vaknade av sån värk i magen, brösten är suuuuper svullna och jag har luftrapat hela morgonen.. återstår o se!!!!:)

• JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-12 10:31:34 följande:

Lycka till, håller tummarna för dig :)

TACK!!:) ska helt ärligt bli skönt vilket som!! Om det inte tagit sig så vill man ju börja kolls äl och allt så känns väldigt bra oavsett!
  • JohannaN2015
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-12 16:52:32 följande:

Tycker mig kunna se något svagt <3 Hoppas det blir starkare?

Jaaas jag med!!!<3 kolla med filter på!! Syns direkt då!!

• JohannaN2015
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-12 17:01:16 följande:

Hoppas hoppas!!! Det syns verkligen bättre med filter <3

Här är mitt, har mörkat bilden lite...

Ja men verkligen! Hooooppas<3!!!

Men titta!! Jag ser minsann något svagt där!!!!:D
  • JohannaN2015
    Micec skrev 2017-10-13 09:52:54 följande:

jag kan se en skugga till antydan av streck!! håller tummarna

Ja jag med!!! Nu får det minsann bli starkare!!:D
  • JohannaN2015
    XAHHA92 skrev 2017-10-13 09:30:47 följande:

Jag ser tyvärr inget :( Men det är kanske bara jag som är kass på test. Vilken dag i cykeln är du på?

Ja kanske, eller jag som önskar!! Haha;) jag vet inte! Är så oregelbunden.. skit drygt då jag bara vill ha ett streck!!
  • JohannaN2015
    Micec skrev 2017-10-13 09:50:07 följande:

tog cb idag igen. Såhär blev det efter att man mörkar bilden lite.... bim -3. Vad tror ni?

Tkr dock alltid man kan få fram ett streck när man stirrat en stund.. :\

Jag ser dock en antydan på streck! Testa om

Någon dag igen om du inte har test hemma så kan det mycket väl bli starkare!!!:D
  • JohannaN2015
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-13 12:14:00 följande:

Då lämnar jag er här inne och joinar novembergruppen. Mensen kom idag, tre dagar sent... Sååå, nu blir det tionde försöket, YEAY! :( Önskar er alla andra lycka till och att ni får ert efterlängtade plus!

Jag joinar!!!<3
Svar på tråden Bim oktober 2017