Inlägg från: Jasminefjellberg |Visa alla inlägg
  • Jasminefjellberg

Bim oktober 2017

Matildalinea skrev 2017-10-09 21:52:26 följande:

Hihi tack för att du ger mig lite hopp ! Men har fått dör mig att man typ måste känna något, haha just därför känns det som att det är över för denna månaden och man bara väntar på att mensen skall komma så man får börja försöka igen !

Jo jag förstå dig precis!! Haha men testa på bim dagen. Och kommer inte mensen efter någea dagar så testa igen :) håller tummarna för dig:)
  • Jasminefjellberg
    Horisonten skrev 2017-10-10 07:43:30 följande:

Vart negativt test idag också :?( Jag fattar inte varför jag mår som jag gör när det inte är något. Känner mig helt förstörd :?( Bim-2 enligt appen men bim-1 enligt mig.

Jag vet inte vad det kan vara... men vänta några dagar till, och kommer inte mensen så ta ett test till. Visar det negativt så boka tid på en vårdcentral/gynekolog och berätta hur du mår, men att testen fortfarande är negativa. Jag håller tummarna för dig att hcg nivån är för låg för att ge utslag <3
  • Jasminefjellberg
    Tee87 skrev 2017-10-10 07:47:26 följande:

Fick svagt streck på graviditetstest idag! :)Måste åka å köpa digitalt nu direkt.. kan man spara urinen i behållare i kylen nån timme eller två?:)

Grattis vad roligt, och lycka till :D vad gäller urinen i kylskåp så ska det nog gå bra... på mitt jobb så gör vi ju så tills sköterskan ska hämta urinen för provtagning. Tror att det måste fungera för gravtest också :)
  • Jasminefjellberg
    SophieElle skrev 2017-10-10 15:39:28 följande:

Detta visades idag på bim, köpt på graviditetskollen. Vad tror ni??

Det är ett plus!!! Grattis :D
  • Jasminefjellberg

För en stund sen började jag känna mensvärk/molvärk... jag har helt normala flytningar (dom brukar minska 1-2 dagar innan mens). Men isf skulle mensen vara cäldigt tidig denna månaden?! Hmm.... hoppas inte att det är tant röd som är på g :)

• Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-12 10:20:47 följande:

Idag får jag nog veta om det är något eller inte, vaknade av sån värk i magen, brösten är suuuuper svullna och jag har luftrapat hela morgonen.. återstår o se!!!!:)

Lycka till, håller tummarna för dig :)
  • Jasminefjellberg

I förmiddags när jag gick på toa såg jag att det hade kommit bruna flytningar i trosorna, pyttelite bara dock. Men det kom ingenting på pappret när jag torka mig?! Har inte kommit något mer sedan dess... för två timmar sedan började jag få ont i äggtockarna/livmodern typ? Har aldrig kännt så här innan mens tidigare? Någon som har/haft liknande?? Hoppas bara inte mensen kommer... vill så gärna att det ska gå vägen :)

• Jasminefjellberg

Jag tog ett ÄLtest idag, mest bara gör att se typ... enligt mina beräkningar och min app så är jag på ÄL+5. Men detta ÄL testet visade mycket starkare idag än för 2 dagar sedan... vad tror ni? Har jag räknat ut ÄL fel och den är sen eller? Jag har ju bim 23/24.... nu blev jag väldigt fundersam....

• Jasminefjellberg
    Milou3 skrev 2017-10-14 10:34:22 följande:

Strunta i din app och följ testen ist :) ser ut som äl är nära och då kommer även din bim flyttas fram.

Okej. Tack för svar :)
  • Jasminefjellberg

Om jag nu hade ÄL igåe och idag (testen tog slut igår) så har jag då BIM den 30/10 istället för den 24.. så lite längre väntan nu så men vi får se. Vi fick till det igår iaf och ska nog köra idag med så får vi se om det blir något :)

• Jasminefjellberg

Är på BIM-4 idag men känner inga tecken alls på att jag skulle vara gravid... men vi får se, jag väntar tills BIM dagen och tar ett test då

Svar på tråden Bim oktober 2017