IVF +45
Jag är 45 och lyckades bli gravid på carl von linne kliniken i Uppsala. Är i v 15+2 nu. Oddsen var låga men jag har hyffsat AMH värde.
Jag är 45 och lyckades bli gravid på carl von linne kliniken i Uppsala. Är i v 15+2 nu. Oddsen var låga men jag har hyffsat AMH värde.
Ja det känns overkligt! Det var på andra återföringen. 5 dagars färsk blasto. Första ET var också färsk men 2 dagarsodlat. Andra ggn hade jag 17 växande blåsor och fick ut 9 ägg och stimuleringen den mån gick fortare än väntat. Lucky month..
Fick 1 i frysen per resp återföring. Totalt 2 i frysen. Hur går det för dig?
Hade ingen aning heller vilken läkare bestämde om embryo glue? Blev också erbjuden 2 tillbaka men avböjde. En kan vara sjuk och en frisk t ex och det kan medföra risker. Men ofta går det ju bra med 2 om man blir gravid. Hur stark medicindos fick du? Jag hade maxdvs 450 enheter. Hur många ägg fick de ut?
Ok! Hon är toppen (hon som medicinerade plockade och och återförde nu när jsg blev gravid). Jag hade 300 gonalf och 150 menopur. Lycka till nu!
Tyvärr gick det inte vägen för oss...nu satsar vi på vårt sista i frysen, sedan ett försök till innan vi drar ett sträck.
Tyvärr gick det inte vägen för oss...nu satsar vi på vårt sista i frysen, sedan ett försök till innan vi drar ett sträck.
Trist! :( Tyvärr är ju chanserna låga för oss äldre. De sa ca 25 procent chans till mig. Bra att ni har ett i frysen i alla fall.