IVF +45
Hej!
Finns det någon som har erfarenhet av kliniker som erbjuder IVF när man är +45?
Undrar också om någon kan ge tips om bra läkare att besöka inför IVF utomlands som t.ex. skriver ut medicinen med förmån?
Hej!
Finns det någon som har erfarenhet av kliniker som erbjuder IVF när man är +45?
Undrar också om någon kan ge tips om bra läkare att besöka inför IVF utomlands som t.ex. skriver ut medicinen med förmån?
Hej,
Nu ska jag göra ett nytt och sista IVF försök under hösten i sverige. Är 44 (men 45 snart) och ska dessutom denna gång för första ggn göra IVF med donerade spermier, blev godkänd av terapeuten i går (enligt socialstyrelsens regler). Lyckas jag inte så går jag sannolikt vidare med embryoadoption i antingen ryssland eller Lettland nästa år.
Jag kan rekommendera Avaclinic i Riga isåfall
Vi gör dubbeldonation (embryodonation) där.
Jag ska skicka mina journaler till avaclinic i riga mem min klinik i sverige har inte skickat mig dem än (har mailkontakt med veronika på avaclinic). Olga har erbjudit mig ett 4 pkt med barngaranti (embryoadoption). Har du fått barngaranti från ava?
Hej, jag har presis mailat med Gynhälsan i uppsala.
Där va det inga problem att få ivf trots min ålder, ( fyller 45 i år) men såklart är chanserna små att lyckas.
Har någon här erfarenhet av dom?
Hej, jag har presis mailat med Gynhälsan i uppsala.
Där va det inga problem att få ivf trots min ålder, ( fyller 45 i år) men såklart är chanserna små att lyckas.
Har någon här erfarenhet av dom?
Så roligt att höra, GRATTIS!
Så roligt att höra, GRATTIS!
Ja jag har fortfarande svårt att ta in det! Det var ivf med spermiedonation. Kan verkligen rek carl von linne kliniken.
Är der samma som gynnhälsan i uppsala?
Har för mej att jag mailat 2 olika linne kliniker men fått nej,,
Ja jag har fortfarande svårt att ta in det! Det var ivf med spermiedonation. Kan verkligen rek carl von linne kliniken.
Är der samma som gynnhälsan i uppsala?
Har för mej att jag mailat 2 olika linne kliniker men fått nej,,
Jag är 45 och lyckades bli gravid på carl von linne kliniken i Uppsala. Är i v 15+2 nu. Oddsen var låga men jag har hyffsat AMH värde.