Bf juni 2018
Plussade för några dagar sen, bf 3 juni. Ett barn sen innan på 2 år och ett MA i juni. 24 år gammal :)
Plussade för några dagar sen, bf 3 juni. Ett barn sen innan på 2 år och ett MA i juni. 24 år gammal :)
Hur mår ni? Jag mår halvskumt (lite illamående/hungrig/yr), ömma bröst, kissnödig, molvärk i nedre del av mage. Känner symptom tidigare än med sonen vad jag minns... just själva molvärken har jag haft sen 5-6 dagar efter äl redan. Var tom på gyn i veckan av den anledningen (men de såg inget) och sen några dagar senare plussade jag :)
Vad roligt att så många har hittat hit :)
Tänkte breätta lite om mig själv.
Jag 25 år sambo 31 år
Försökt skaffa barn i 1.5 år. Har 2 missfall i bagaget. Ett i v 10 och v 19. Senaste i slutet på juni. Så blev iaf gravid på andra försöket efter sista ma. Så hoppas på de bästa nu :)
Har nu bf 2 juni såg jag nu :)
Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.
Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????