Bf juni 2018
Hej!
Grattis till alla som plussat. Här är en till. Om allt går bra kommer vår nr 3 i början på juni.
Har en tjej som blir 6 i december och en pojke som blir 4 i januari sedan tidigare och bor i Lund.
Några fler från Skåne här?
Hej!
Grattis till alla som plussat. Här är en till. Om allt går bra kommer vår nr 3 i början på juni.
Har en tjej som blir 6 i december och en pojke som blir 4 i januari sedan tidigare och bor i Lund.
Några fler från Skåne här?
Hej!
Fyller 27 i december. Tillsammans med min sambo i Helsingborg gobben är 34 och vi försöker bli gravida med första bebben. Plussa på BIM+1 :D
Min sambo arbetar på TT line som matros (Trelleborg-Travemünde) så han är ute till sjöss 2 veckor hemma 2 veckor.
Liten story ;)
Min mens har för det mesta alltid varit regelbunden och jag får också väldigt starka symptom när det är dax för ägglossning.
Fick min senaste mens måndagen den 28/8 "chansa" på en ägglossning 14 dagar senare så åkte alltså ner måndagen den 11/9 (hade bara tid och stanna en natt)
Så sjukt ändå. Testade positivt fredagen den 11 sep (24-48h innan ägget släpps) som tur var släpptes ägget på söndagen, ägget överlever 24 tim därefter, måndagen den enda dagen vi kunde mysa då killen jobbar ute till sjöss 2 veckor hemma två veckor så lyckades vi :)
Vårt första försök också <3
???? BIM+1 kunde fan inte hålla mig från o testa. Inte ens första kisset för dagen, kolla direkt efter nej inget streck sen duscha ja en snabbis o där var det.
Någon som kommer nerifrån Skåne/Helsingborg ? <3