Inlägg från: Mintra |Visa alla inlägg
  • Mintra

Bf juni 2018

caroline1986 skrev 2017-09-25 20:46:57 följande:

Är väldigt många som vill vara med i gruppen på fb super kul Verkligen, dock har jag svårt o hitta många av er då ni har så vanliga efternamn haha, så ni som vill vara med sök på mitt namn på fk o skriv pm finns nämligen bara en Caroline hellerfelt, så ses vi gruppen o pratar mer där

Hej jag plussade igår. V5 (4+2)
    Jag vill gärna vara med i er fb grupp...

Pamela Cecilia Mintra Mårdenhed
     :D
  • Mintra

Hej!

Fyller 27 i december. Tillsammans med min sambo i Helsingborg gobben är 34 och vi försöker bli gravida med första bebben. Plussa på BIM+1 :D

Min sambo arbetar på TT line som matros (Trelleborg-Travemünde) så han är ute till sjöss 2 veckor hemma 2 veckor.

Liten story ;)

Min mens har för det mesta alltid varit regelbunden och jag får också väldigt starka symptom när det är dax för ägglossning.

Fick min senaste mens måndagen den 28/8 "chansa" på en ägglossning 14 dagar senare så åkte alltså ner måndagen den 11/9 (hade bara tid och stanna en natt)

Så sjukt ändå. Testade positivt fredagen den 11 sep (24-48h innan ägget släpps) som tur var släpptes ägget på söndagen, ägget överlever 24 tim därefter, måndagen den enda dagen vi kunde mysa då killen jobbar ute till sjöss 2 veckor hemma två veckor så lyckades vi :)

Vårt första försök också <3

???? BIM+1 kunde fan inte hålla mig från o testa. Inte ens första kisset för dagen, kolla direkt efter nej inget streck sen duscha ja en snabbis o där var det.

Någon som kommer nerifrån Skåne/Helsingborg ? <3

Svar på tråden Bf juni 2018