Inlägg från: Jescan |Visa alla inlägg
  • Jescan

Bf juni 2018

Hej, hänger gärna på här med er :)

Plussade svagt igår men vågade inte riktigt tro då det bara var äl +9-10 men idag bev det gravid 1-2 med digitalt test. Gissade egentligen att det nog är så imorse då illamåendet slog till och jag spydde. Hade så i förra graviditeten ända till v 20 o även mot slutet så hade lite hoppats på att slippa det denna gång. Men man glömmer ju så fort hur det var. BF borde vara 13.6.

Vi har en dotter på 2,5år och syskonet är verkligen efterlängtat. Mannen vet inget ännu eftersom han jobbar ute till sjöss. Har ni några skojiga förslag på hur berätta för honom att han i juni blir pappa till två? :) med dottern var jag själv så till mej över det positiva testet att jag genast ringde honom(han var på jobb då också) o bara grät av lycka. Så denna gång sku de va skojigt att berätta det på ett kul sätt.

• Jescan

Glömde också att fråga om ni andra har mycket känningarn vid livmoderstrakten? Har rätt så mycket stickningar och ilningar. Vill inte minnas att jag hade det såhär tidigt med första barnet, men kanske det är annorlunda med följande graviditeter?

Svar på tråden Bf juni 2018