Inlägg från: appleandhoney |Visa alla inlägg
  • appleandhoney

Har hunnit läsa i tråden nu. Får jag vara med vill jag jätte gärna. Plussade igår och försökte skrapa liv i mitt gammal FL ( försöker ignorera stavfelet i användar namnet) ;). bf 10 juni

• appleandhoney
    Tokigsnart skrev 2017-10-04 12:17:11 följande:

Hej!

Hoppar in här om det är okej?

Plussade i Måndags, detta blir mitt tredje barn för mig men min första med min nuvarande man :)

Om allt går vägen så BF någon gång mellan 12-16 Juni

Lite olika pga av äl tidigare än app uträkning..

En fråga ni som oxå väntar ert tredje eller mer, min mage är galet uppsvälld ser verkligen gravid ut redan!! Hur ska man kunna döja detta?

Detta är också mitt 3. Känner precis som du, otroligt uppsvälld men som tur är tror nog de flesta bara att jag blivit tjock ????????????
  • appleandhoney
    andromedae skrev 2017-10-04 20:34:14 följande:

Knappt några och de jag har (ömma bröstvårtor och molvärk) kan lika bra vara lutinus (progesterontabletter, gjort IVF).

Lät lovande tycker jag, med mins andra två grav kom symptomerna gradvis. Runt v 7 började jag må illa och få hot flashes. Nu är det Mest massa kisse besök ( konstigt känns det som) ömmande bröst och magvärk.

Grattis till alla fina pluss
  • appleandhoney
    caroline1986 skrev 2017-10-05 22:57:22 följande:

Jag lägger in er i fb gruppen så fort jag ser erat pm på Facebook. Är över 50 st nu super kul

Vad heter du så man kan skicka ett pm :)
  • appleandhoney
    FrökenFräken83 skrev 2017-10-06 13:06:26 följande:

Hej allihop!

Är i vecka 6 o beräknad den 10 juni med vårt andra barn :) har inte riktigt sjunkit in än, blir kanske mer verkligt eftet besök hos bm, är inbokad om två veckor.

ah samma bf som jag, sa spannande 
  • appleandhoney
    FrökenFräken83 skrev 2017-10-06 13:06:26 följande:

Hej allihop!

Är i vecka 6 o beräknad den 10 juni med vårt andra barn :) har inte riktigt sjunkit in än, blir kanske mer verkligt eftet besök hos bm, är inbokad om två veckor.

kanner precis som du. kanns sa ovarkligt pa nagotvis men sa otroligt spannande. 
  • appleandhoney
    linnea12533 skrev 2017-10-06 15:46:56 följande:
    Jag skulle gärna känna mig illamående som ett tecken på att allt står rätt till. Själv känner jag inga symtom alls. Är beräknad 30 maj. Kände ju illamående förra graviditeten men inte alls nu. Så rädd. Ska till bm nästa vecka.
    madde sjalv jatte daligt med forsta i flera manader men med min andra ingenting alls mer an vaxt verk langre fram. det ar sa olika fran grav till grav. 
  • appleandhoney
    beme skrev 2017-10-06 22:14:43 följande:

Gick in i vecka 7 i onsdags, men från idag så blir det nog inga fler veckor att räkna.. :( Det var tydligen för bra för att vara sant när det tog sig på första försöket, och trots att symptomen varit tydliga med väldigt ömma bröst från start (som nu dock minskat i intensitet) och molvärk till och från så ville den lilla varelsen inte vara kvar. Ikväll på jobbet fick jag en kraftigare molvärk, och innan det ömmande ländrygg. Satt med stolsvärmen på i bilen för att lindra det lite. Men toabesöket visade inte rena vita flytningar utan bruna..

Slidväggen känns inte lika tjock och "svullen" längre heller, så det - missfall - är rätt bekräftat här. :( Det ska väl finnas en första gång för allt antar jag, men va tusan är meningen med det här, det har jag svårt att förstå. Precis när jag och sambon börjat greppa det här med att vi faktiskt ska få vårt första barn. <3 Sett fram emot inskrivning och nedräkning för att nå v. 12, att berätta för familj och vänner..

Önskar er andra ett stort lycka till, hoppas ni har mer tur än oss!

<3 beklagar 
Svar på tråden Bf juni 2018