Bf juni 2018
Hej, är gruppen bara för första gångs föräldrar?
Hej, är gruppen bara för första gångs föräldrar?
Har hunnit läsa i tråden nu. Får jag vara med vill jag jätte gärna. Plussade igår och försökte skrapa liv i mitt gammal FL ( försöker ignorera stavfelet i användar namnet) ;). bf 10 juni
Hej!
Hoppar in här om det är okej?
Plussade i Måndags, detta blir mitt tredje barn för mig men min första med min nuvarande man :)
Om allt går vägen så BF någon gång mellan 12-16 Juni
Lite olika pga av äl tidigare än app uträkning..
En fråga ni som oxå väntar ert tredje eller mer, min mage är galet uppsvälld ser verkligen gravid ut redan!! Hur ska man kunna döja detta?
Fans det en fb grupp att bli tillagd i?
Dessutom ursäkta för alla ? Ovan vet ej vad som hände där
Vad har ni för symtomer? Har väldig värk i magen och funderar på om det är normalt eller ej.
Knappt några och de jag har (ömma bröstvårtor och molvärk) kan lika bra vara lutinus (progesterontabletter, gjort IVF).
När kontaktar man barnmorskan? Egentligen. Känns som jag glömt allt. Det var 5 år sen sist.
?Tid för inskrivning bokat den 22 nov. Det blev genast mer på riktigt. <3 Hur har ni firat
Jag lägger in er i fb gruppen så fort jag ser erat pm på Facebook. Är över 50 st nu super kul
Hej allihop!
Är i vecka 6 o beräknad den 10 juni med vårt andra barn :) har inte riktigt sjunkit in än, blir kanske mer verkligt eftet besök hos bm, är inbokad om två veckor.
Hej allihop!
Är i vecka 6 o beräknad den 10 juni med vårt andra barn :) har inte riktigt sjunkit in än, blir kanske mer verkligt eftet besök hos bm, är inbokad om två veckor.
Gick in i vecka 7 i onsdags, men från idag så blir det nog inga fler veckor att räkna.. :( Det var tydligen för bra för att vara sant när det tog sig på första försöket, och trots att symptomen varit tydliga med väldigt ömma bröst från start (som nu dock minskat i intensitet) och molvärk till och från så ville den lilla varelsen inte vara kvar. Ikväll på jobbet fick jag en kraftigare molvärk, och innan det ömmande ländrygg. Satt med stolsvärmen på i bilen för att lindra det lite. Men toabesöket visade inte rena vita flytningar utan bruna..
Slidväggen känns inte lika tjock och "svullen" längre heller, så det - missfall - är rätt bekräftat här. :( Det ska väl finnas en första gång för allt antar jag, men va tusan är meningen med det här, det har jag svårt att förstå. Precis när jag och sambon börjat greppa det här med att vi faktiskt ska få vårt första barn. <3 Sett fram emot inskrivning och nedräkning för att nå v. 12, att berätta för familj och vänner..
Önskar er andra ett stort lycka till, hoppas ni har mer tur än oss!