Inlägg från: TheRealMe |Visa alla inlägg
  • TheRealMe

Bf juni 2018

Hej hoppar gärna in här. Plussade i fredags med nr 2. Bf 6 juni! Mina symptom är magen är uppsvälld. Ser ut som jag är gravid i 5:e månaden

• TheRealMe

Grattis till alla som har plussat. Ska bli spännande och följa varann. Är det några fler som ska vul? Jag har en tid 24/10. Nervös!!!

• TheRealMe
    andromedae skrev 2017-10-05 00:31:41 följande:
    Jag :)
    TheRealMe skrev 2017-10-05 00:25:29 följande:

Grattis till alla som har plussat. Ska bli spännande och följa varann. Är det några fler som ska vul? Jag har en tid 24/10. Nervös!!!

Ja, i och med att vi gör ivf. Har tid 16/10. Sjukt nervös att jag ska få missfall innan dess eller att det ska visa MA då.

Aug-15 MA v.12, jan-16 MF v.10, IVF FET1 aug-17 kemisk grav.
    Jag förstår dig. Är i samma situation. Vi gjorde oxå ivf då vi har försökt i över 3 år med att få ett syskon. Våran dotter är 5 år nu o hon kom på andra försöket naturligt men sen när vi ville ha en till så gick det inte. Så detta är vårat andra ivf. O nu håller man verkligen tummarna till att det ska gå vägen. Hur gick det med eran ivf-resa?
  • TheRealMe
    linnea12533 skrev 2017-10-06 15:46:56 följande:
    Jag skulle gärna känna mig illamående som ett tecken på att allt står rätt till. Själv känner jag inga symtom alls. Är beräknad 30 maj. Kände ju illamående förra graviditeten men inte alls nu. Så rädd. Ska till bm nästa vecka.
    Jag förstår dig, men sen så är ju alla graviditeter olika. Min förra graviditet var inte alls jobbig, hade knappt några symptom. Var bara trött. Dina symptom kanske kommer senare. Men du ska absolut inte bli orolig för ditt egen skull
  • TheRealMe

Grattis till alla som plussat. Skriv gärna in mig på listan, 33 år, 2:a barnet BF 6 juni!!

Här är det illamående och trötthet deleuxe! Värre än vad det var med första barnet :(

• TheRealMe
    Västerås skrev 2017-10-21 20:18:18 följande:

Hej på er! Skulle gärna vilja haka på er här. Fick precis plus på stickan efter ivf
    Vet inget innan första ultraljudet i november men jag fick två embryon tillbaka..

Grattis och välkommen :)
  • TheRealMe
    bligravid123 skrev 2017-10-22 09:36:22 följande:
    Hej o tack för svar.... jag är inte svullen. ..:( känner ingenting längre o det är det som skrämmer mig.kan man göra någon form av kontroll att barnet lever?
    Alla graviditeter är olika, vissa mår jättedåligt är svullna o vissa känner absolut ingenting. Förstår att du är orolig då det är ditt första grav. Vill du stilla din oro så boka ett vul för din skull så du ser att allt är ok därinne med bebbe :).
Svar på tråden Bf juni 2018