Inlägg från: Joozzaan |Visa alla inlägg
  • Joozzaan

Bf juni 2018

Hej!

Plussade precis på bim -3 :) bf är beräknat till 15 juni enligt appen. Barn nr 2 :)

• Joozzaan
    FrökenFräken83 skrev 2017-10-07 21:52:07 följande:

Välkommen hit! Så kul att våra symtom var bra symtom!!

Haha tack, ja det var inte så dumt med huggen alltså :D

Nu börjar allt annat. Väntan, rädslan för missfall, rädsla för hur nr ett ska reagera.. Hon är ju fortfarande min bebis ;D
  • Joozzaan

Bara jag som har svårt att greppa situationen. Det känns så overkligt.. :)

Kan vi inte göra en BF-lista som vi kan ha kvar till bebbarna kommer? Typ:

15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2

Så fyller alla i eller något? :)

• Joozzaan

BF-lista

1/6 - Mayday85, 32 år, barn nr 1

2/6- Femblirsex14, 38 år, barn nr 5

12/6 - millagrstrom, 29 år, barn nr 2

15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2

• Joozzaan

Pratade nyss med BM och fick tid för inskrivning i slutet på november och kub 6/12 :) hoppas allt går bra och att tiden går fort!

• Joozzaan

Tycker inte testen blir starkare.. börjar bli orolig.

BIM +1 och ganska svaga streck fortfarande :/

• Joozzaan
    beme skrev 2017-10-11 10:06:24 följande:

Som jag förstått så stegrar väl plussen tydligare efter BIM? Typ var annan till var tredje dag. När plussade du första gången?

På bim -3.. kanske kbte höll mig tillräckligt länge. Hoppas inget hållet på att skita sig..
  • Joozzaan

Har tyckt mina testet var lite svaga herrom dagen.. i morgon är +3 och jag ska kolla igen. Ungefär hur starkt borde strecket vara tror ni?

• Joozzaan
    AnnaPanna1984 skrev 2017-10-13 10:25:31 följande:

Jag går in i v. 6 idag (5+0) men har absolut inga symptom. Alltså inte ens liiite av något. Jag blir galen och såå orolig. Misstänker att mf är på G eller att det blir ännu ett ma. Har precis samma känsla i kroppen som sist. Några av er kanske vet - den där "tomheten".

Fler än jag som inte känner något över huvudtaget? 

Jag känner inte heller direkt något.. ligger en dag bakom dig.. 4+6 idag :/
  • Joozzaan

Är detta en okej stegring på några dagar?

Det starkaste testet är från idag på 4+5 - 5+2 någonstans :) har så ojämn cykel så tycker det är lite svårt att veta.

• Joozzaan
    lilaemma skrev 2017-10-16 23:45:44 följande:

När är första testet ftån? Är båda tagna med morgonurin?

Det första är från i fredags och det andra i måndags, syns så dåligt på bild men tycker det blev starkare en liten stund efter bilden togs :) ska testa i morgon igen och se om det ökat mer.

Med dottern testade jag inte förens i v7 så blev superstarkt direkt, har därför ingen erfarenhet av hur det ska öka..
  • Joozzaan
    bligravid123 skrev 2017-10-18 07:32:37 följande:

Vi är ju fortfarande ganska tidiga i graviditeten. ..men hur går ni andra det med symtom? Jag hade molvärk o lite konstigt smak i munnen förut men det är borta. Det enda som känns är ömma bröst. ..annars inga gravsymtom? Vet någon om det är normalt att de försvinner?

Jag hade exakt samma som du men nu känner jag inte heller direkt något... är i 5+4 idag. Hoppas allt är okej trots inga symptom, hade inte mycket förra gången heller och dottern föddes frisk och kry :)
  • Joozzaan

Vecka 8+0 idag :) Inga direkta symptom förutom att jag inte har mens. Nu får tiden till kub 6/12 gärna gå snabbt! Har svårt att förstå att det faktiskt är något där inne...

Svar på tråden Bf juni 2018