Bf juni 2018
Hej!
Plussade precis på bim -3 :) bf är beräknat till 15 juni enligt appen. Barn nr 2 :)
Hej!
Plussade precis på bim -3 :) bf är beräknat till 15 juni enligt appen. Barn nr 2 :)
Välkommen hit! Så kul att våra symtom var bra symtom!!
Bara jag som har svårt att greppa situationen. Det känns så overkligt.. :)
Kan vi inte göra en BF-lista som vi kan ha kvar till bebbarna kommer? Typ:
15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2
Så fyller alla i eller något? :)
BF-lista
1/6 - Mayday85, 32 år, barn nr 1
2/6- Femblirsex14, 38 år, barn nr 5
12/6 - millagrstrom, 29 år, barn nr 2
15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2
Pratade nyss med BM och fick tid för inskrivning i slutet på november och kub 6/12 :) hoppas allt går bra och att tiden går fort!
Tycker inte testen blir starkare.. börjar bli orolig.
BIM +1 och ganska svaga streck fortfarande :/
Som jag förstått så stegrar väl plussen tydligare efter BIM? Typ var annan till var tredje dag. När plussade du första gången?
Har tyckt mina testet var lite svaga herrom dagen.. i morgon är +3 och jag ska kolla igen. Ungefär hur starkt borde strecket vara tror ni?
Jag går in i v. 6 idag (5+0) men har absolut inga symptom. Alltså inte ens liiite av något. Jag blir galen och såå orolig. Misstänker att mf är på G eller att det blir ännu ett ma. Har precis samma känsla i kroppen som sist. Några av er kanske vet - den där "tomheten".
Fler än jag som inte känner något över huvudtaget?
Är detta en okej stegring på några dagar?
Det starkaste testet är från idag på 4+5 - 5+2 någonstans :) har så ojämn cykel så tycker det är lite svårt att veta.
När är första testet ftån? Är båda tagna med morgonurin?
Vi är ju fortfarande ganska tidiga i graviditeten. ..men hur går ni andra det med symtom? Jag hade molvärk o lite konstigt smak i munnen förut men det är borta. Det enda som känns är ömma bröst. ..annars inga gravsymtom? Vet någon om det är normalt att de försvinner?
Vecka 8+0 idag :) Inga direkta symptom förutom att jag inte har mens. Nu får tiden till kub 6/12 gärna gå snabbt! Har svårt att förstå att det faktiskt är något där inne...