• Anwen

Bf juni 2018

Nu kan jag också ansluta till tråden . Syskonförsök med FET, testdag på fredag egentligen men tjuvtestade idag på BIM...

• Anwen

Vet inte bf riktigt, mellan 16e och 19e enligt olika räknare :s. På fredag har jag egentlig testdag (ivf/FET), så då ska jag ringa kliniken och kommer nog utgå från det bf som de då anger. Så jag väntar med att lägga till mig i listan till dess.

• Anwen

Barn nr 2, frysåterföring efter förra ivf-svängen som resulterade i vår snart 4-åring, våra föräldrar har betalat för frysförsöket så de vet såklart, likaså nära vänner och tydligen även andra släktingar (maken ville helst skriva ut på FB direkt! :P). Väljer dock att vänta med att låta det bli mer officiellt, men försöker heller inte dölja. Tror stenhårt på att detta kommer gå jättebra! känner ingen oro... Glad

• Anwen
    Tre2018 skrev 2017-10-10 13:30:12 följande:

Jag hoppar gärna in här :) plussade för nån timme sen på bim-6 ! Bf 24 juni.

Oj! Det var tidigt! Ser ut att vara samma typ av test jag tog på BIM-4 men som då visade negativt... Grattis iaf! kul att det gav utslag så snabbt! :)
  • Anwen
    BF-lista

1/6 - Mayday85, 32 år, barn nr 1 

1/6 - andromedae, 34 år, barn nr 1 (IVF)

2/6- Femblirsex14, 38 år, barn nr 5 

2/6 goosebumps, 31 år, barn nr 1

'5-6/6 beme, 28 år, barn nr 1

6/6 hashtagbonusmamma, 27 år, barn nr 1

7/6- Lindalängtar, 23 år barn nr 1

7/6 - dameke, 24 år, barn nr 3 

12/6 - millagrstrom, 29 år, barn nr 2 

13/6 - Lojsj92, 25 år, barn nr 1

15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2

16/6 men (planerat kejsarsnitt) - Fröken92, 25 år, barn nr 1 

17/6 - Anwen, 36 år, barn nr 2

18/6 - mammaibyn, 24 år, barn nr 1
  • Anwen
    Joozzaan skrev 2017-10-12 18:48:05 följande:

Har tyckt mina testet var lite svaga herrom dagen.. i morgon är +3 och jag ska kolla igen. Ungefär hur starkt borde strecket vara tror ni?

Tycker det verkar så individuellt! Jag är på BIM+4 idag och tog ett till test idag, ganska tydligt, men det var det redan på BIM den här gången, men starkare idag än i söndags. Förra graviditeten tyckte jag testen var svagare kring BIM än denna gång, men så var det olika tester också... Utgå från hur det såg ut sist, och kolla bara att det blivit starkare.
Svar på tråden Bf juni 2018