Inlägg från: saraabetty |Visa alla inlägg
  • saraabetty

Bf juni 2018

caroline1986 skrev 2017-09-25 14:45:51 följande:

Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.

Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????

Vad roligt! Jag vill också gärna vara med Sara Betty Svensson heter jsg
  • saraabetty

Hej jag vill också vara med! :) Bf 19/6-18.

Känns dock som det kommer bli MF :(.. har förliste symptom. Tidigare MF gör tyvärr att jag inte riktigt tror på det längre.

• saraabetty

Går runt och är så himla orolig så tog ett nytt test! Det visade ett starkt plus! Så själv, då kan jag slappna av lite igen. Jag har typ inga symptom förutom ömma bröstvårtor. Imorgon går jag in i vecka 6 och hoppas pyret stannar. :). Bf 19/6.

• saraabetty
    LillaSmilla skrev 2017-10-17 08:18:55 följande:

Jag plussade igår  BIM -6.

Är såklart orolig eftersom det är så tidigt, men känner ändå en sorts konstig trygghet i det. Har känt i ungefär en vecka att det stramar och molar i magen, så jag var förberedd på ett plus - även fast det känns helt overkligt. Första barnet och om allt går vägen borde bf vara den 30 juni 2018.

Grattis! Då är vi nästa lika långt gångna :)
  • saraabetty
    Mayday85 skrev 2017-10-19 20:24:08 följande:

Hej hej :)

Är i vecka 7+6 och är så sjuuukt sugen på pulvermos :)

Något annan som har ett extremt sug på något? :)

Vansinnigt sugen på potatismos här! Haha
Svar på tråden Bf juni 2018