Inlägg från: Guemar |Visa alla inlägg
  • Guemar

Bf juni 2018

Hej!
    Hittade denna grupp och ansluter mig gärna :)
    Sitter här lite smått omtumlad, gråtmild och med "mensvärk". Precis gjort en CB test som visade gravid 2-3 veckor! Enligt appen preglife där jag lagt in alla datum väntas en liten 14 juni, jag är idag i vecka 7 (6+0). Helt otroligt att jag sitter o skriver detta...Gjort 2 test innan med sticka, det första visa nada. Det andra för ett par dar sen visa ett svagtsvagt spökstreck-liknande. Jag har en ganska oregelbunden mens, så den kunde lika gärna va att den va sen eller hoppats över. Men då jag mått lite märkligt så har ju misstankarna funnits där..

Jag har aldrig varit speciellt barnkär, jag är så där "osvensk" enligt många. Aldrig längtat efter barn. Men så träffade jag Han, min stora kärlek och i och med det kom plötsligt en barnlängtan över mig! Sååå märkligt allt detta...Jättekul att få vara med här o jag hänger gärna med i FB gruppen :) 
    Läst hela tråden med era berättelser, och ser fram emot att följa alla :)

• Guemar
    caroline1986 skrev 2017-10-18 11:45:16 följande:

Om någon missat så har vi en hemlig fb-grupp, är alltså ingen som ser att man går med. Vi är snart 90 st där. Vill någon mer gå med så skicka pm till mig på fb, Caroline Hellerfelt

Jag har skickat pm till dig Caroline :)
  • Guemar
    zebra skrev 2017-10-20 08:02:20 följande:

Grattis! :) Va kul att vara så 'långt' gången redan haha

CB är så bra tycker jag, hög sensitivitet på dem testen.

Känner en vän som är lik dig, honvar mer en hubdmänniska och tyckte hundar var trevligare än bebisar. Plötsligt häromdan visar det sig att hon varit gravid ett tag haha. Barnlängtan kan komma ganska plötsligt ibland.

Min man har velat ha ett till barn i ca 2 år medan jag varit tvärsäker på att jag inte ville ha då. Tog examen och började jag jobba och se alla kunder bebismagar oh barnvagnar. Då visste jag att det var dags för mig att skaffa en liten :)

Tack o desamma! :) Ja, det är ju många som känner o får positivt test mkt tidigare! :) Men det är kul! Nu ska ja till BM på tisdag o få mer info o så. Helt overkligt.. Gubben e borta ngr dagar så bara fått ta det med honom över telefon. Haha. Men imorrn så får vi krama om varann :)

Stämmer det där med hundmänniska på mig med. Växt upp med hund. Har en egen hund nu. Men även där så är ja inte jättekär i andras hundar. Mest mina. Haha så dum man är :)
Svar på tråden Bf juni 2018