Inlägg från: Vendelay |Visa alla inlägg
  • Vendelay

Bf juni 2018

Ääääntligen har jag plussat! Bf 28 juni <3

Finns det någon facebookgrupp som kommer hållas begränsad i antal medlemmar? Under min förra graviditet blev jag medlem i en grupp med runt 40 mammor och vi är så tighta än idag. Jag tycker det vore roligt med en till liten grupp så man kan lära känna varandra. :)

• Vendelay
    Sally8585 skrev 2017-10-23 06:45:26 följande:

Ja jag hade lika!!! Så vore så roligt! Tänk på mig om någon grupp startas :D

Verkar som man behöver lägga till en vän på en gång när man ska skapa en grupp, ska vi bli kompisar så kan vi skapa en liten grupp? :)
  • Vendelay

Om någon vill vara med i en begränsad facebookgrupp kan ni skriva PM till mig eller Sally8585 så kan vi bjuda in er. Gruppen är såklart hemlig :)

• Vendelay
    Mireri skrev 2017-10-23 20:44:53 följande:

Hej! Grattis till alla plus! Jag testade positivt för ett par dagar sedan och har bf 22/6. Förstår det som att det finns en facebooksida? Är gärna med där :)

Kram!

Skicka meddelande med ditt namn till mig så kan jag lägga till dig i gruppen????
  • Vendelay
    Vendelay skrev 2017-10-23 21:25:25 följande:

Skicka meddelande med ditt namn till mig så kan jag lägga till dig i gruppen????

Jag lär mig aldrig att emojis inte funkar här.... :)
  • Vendelay
    Lojsj92 skrev 2017-10-24 13:24:29 följande:

Hur mår ni alla blivande junimammor? Jag har sedan en vecka tillbaka haft illamående om jag inte äter varannan/var tredje timme, men det går rätt bra ändå får jag säga. Annars är ömma bröst ett starkt symptom :) Går in i vecka 8 imorgon och vill bara att veckorna ska gå!!

Jag mår illa, mycket mer än under min förra graviditet. Har även mycket molvärk och bröstvårtorna svider.

Besvärligt men samtidigt lite härligt att känna av graviditeten :)
    A f.15, BF juni 18
  • Vendelay
    Sackolina skrev 2017-10-29 18:01:40 följande:

Hej, hakar på. Plussade den 20 oktober och har bf någonstans mellan 27-30 juni. Har tid hos km på ons då ska jag vara i v.7. Vill försöka få göra ett tidigt vul då jag vill fastställa längd och antal foster. 29 år och andra barnet. Finns det någon stängd/sluten grupp för de med bf juni?

Jag har otroligt ömma bröst och lite illamående i vågor (inga kräkningar) har dock ofta ont i mitten av magen? Lite som ett molande obehag, dock inte mensvärk utan mycket högre upp typ strax ovanför naveln. Är det normalt tro? Känner någon annan så?

PMa ditt namn till mig så kan jag lägga till dig i en hemlig facebookgrupp :)
    A f.15, BF juni 18
Svar på tråden Bf juni 2018