Inlägg från: caroline1986 |Visa alla inlägg
  • caroline1986

Bf juni 2018

Hej på er!! Här är en till som plussat idag, bf 9 juni om det stämmer ???? har en ettåring sen innan. Är med i en fb grupp sen sonen blev nybakad och vi skriver fortfarande i den o är över 70 st, delar med oss om allt. Skulle ni vilja ha en sådan för oss bf juni 2018??

• caroline1986

Har startat en grupp på fb som heter bf juni 2018. Den är helt hemlig så går ej att se den o ingen annan ser heller när man går med. Så vill ni vara med skriv ett meddelande till mig här eller direkt här i gruppen med eran för o efternamn så lägger jag till er.

Dessa grupper är toppen under hela graviditeten där man kan fråga o berätta om allt ????????

• caroline1986

Är väldigt många som vill vara med i gruppen på fb super kul Verkligen, dock har jag svårt o hitta många av er då ni har så vanliga efternamn haha, så ni som vill vara med sök på mitt namn på fk o skriv pm finns nämligen bara en Caroline hellerfelt, så ses vi gruppen o pratar mer där

• caroline1986

Hoppas att ni som önskat gå med i fb gruppen är tillagda nu, annars skicka meddelande. Är 23 st i gruppen just nu o flera är på ingång. Superkul

• caroline1986

Tjejer ni som vill vara med i gruppen på fb, skicka pm till mig där. Sök på Caroline hellerfelt finns bara en så lättare att ni söker upp mig än tvärtom så ska jag lägga in er. Vi är 40 st nu och gruppen är väldigt aktiv så är super.

• caroline1986
    Snöregn skrev 2017-10-03 11:12:32 följande:

Jag ringde Bm idag och skulle få en tid hemskickad samt namn på den jag ska gå hos. :) Sa att jag ville bara komma på inskrivningen. Känner att jag inte behöver gå på församtalet. :) den här gruppen på facebook. Ser andra när jag går med i den? Att de kan komma upp i deras händelser och syns den på min sida att jag är medlem i en gravid grupp? Isåfall får jag vänta någon månad till. :)

Det är ingen som ser att du är med i gruppen eller går med, den är helt hemlig
  • caroline1986

Jag lägger in er i fb gruppen så fort jag ser erat pm på Facebook. Är över 50 st nu super kul

• caroline1986
    Snöregn skrev 2017-10-08 07:27:01 följande:

Brudar, vem skriver jag till för att bli tillagd i facebook gruppen? :)

Du skriver pm till mig, Caroline hellerfelt så lägger jag in dig. Vi är 60 medlemmar nu så tror många skriver där istället nu
  • caroline1986
    andromedae skrev 2017-10-11 19:14:52 följande:

Jag stannar gärna kvar i den här tråden. Vill inte riskera att gruppen på fb ändras från hemlig till stängd så nån ser att jag är med i den. Vill hålla det hemligt så länge som möjligt pga tidigare erfarenhet (MA och MF).

Gruppen kommer aldrig gå från hemlig till stängd, är jag som startat den o den kommer förbli hemlig
  • caroline1986

Om någon missat så har vi en hemlig fb-grupp, är alltså ingen som ser att man går med. Vi är snart 90 st där. Vill någon mer gå med så skicka pm till mig på fb, Caroline Hellerfelt

• caroline1986

Jag hoppas jag lagt till alla i fb gruppen nu som skickat pm till mig där, annars skäll på mig ha

• caroline1986

Ville bara meddela att jag nu stängt intagning för fler medlemmar på fb då vi är väldigt många.

Svar på tråden Bf juni 2018