Bf juni 2018
Hej jag är gärna med jag är 38 år och har tidigare två pojkar på 11 och 8 och väntar nu mitt tredje men första ihop med den bästa kille jag nånsin haft och han är yngre än jag 28 år. Jag har under många år varit singel för att jag efter en del olika hemska orsaker som att min yngste sons pappa gick bort under tragiska omständigheter mm men jag valde det för att jag behövde tid med bara mina barn men nu har jag som sagt träffat en underbar man som jag vet älskar mig över allt. Han är ingen partykille och har aldrig vart utan är hellre med oss..han och jag har flyttat ihop i min o barnens lägenhet och dom avgudar han. Han tar dom som sina egna fast han inte har några än......haha men hursomhelst är vi och alla runt oss jättelyckliga!
Vi är nu överlyckliga över att få en liten och jag är i v 13+1 och beräknad förlossning blir midsommarafton???? sa dom på VUL. Det gjorde vi i v 8+5 och då såg vi det lilla pyrets hjärta slå fort och hårt. Nu ska vi på KUB på onsdag vilket jag är nervös för, jag har aldrig gjort det tidigare men nu när jag är äldre än 35 så....
Hur går det till när man gör det?