Inlägg från: Lina83 |Visa alla inlägg
  • Lina83

Bf juni 2018

Har aldrig skrivit här, men har följt er ändå.

Har själv bf 26/6 och nu börjar det bli segt. Är så avundsjuk på er som fått träffa era små eller i alla fall har känningar på att det är på gång. Här är det hur lugnt som helst, är trött och har sammandragningar men inte mer än så...

Har en son på 7 år som kom 40+1 och hoppas ju att det ska bli likadant denna gång.

Besök hos barnmorska i morgon i alla fall. Förhoppningsvis sista :)

• Lina83
    Bubbel85 skrev 2018-06-21 12:35:03 följande:

Bubbel85: bf+9

Kia82: bf+9

Oroligöverbarn: bf+2

Zebra: bf-2

Moorii: bf-3

Elvipe: bf-5

Fröken sol: bf-5

Utvandraren: bf-8

:)

Jag är också på bf-5.
  • Lina83

Grattis till alla nya bebisar :)

Här är det segt. Bf på tisdag men inga direkta känningar av att det skulle vara på gång. Sammandragningar är väl det enda.

Och som vanligt så kan jag inte sova på nätterna. Det kryper i benen och tankarna är på bebis och förlossning hela tiden.. Blir snart tokig på detta.

• Lina83

Spännande med er som har känningar. Här är det inte så mycket. Sammandragningar/förvärkar och tryck neråt. Men det kommer och går.

Så blev ingen junibebis här heller. Hade bf 26:e.

• Lina83

Grattis till nya bebisar :)

Här är det också segt. Hade bf förra tisdagen.. trodde aldrig att jag skulle gå över. Har varit inställd på att bebis skulle komma innan bf så varje dag känns som en evighet.

Igår var det deppigt och jag bara grät och var trött och varm och inget kändes bra. Idag känns det bättre. Men nu är jag så trött på att vara gravid!

• Lina83

I dag, precis en vecka efter Bf, gjorde vår prins entré som en blixt från klar himmel. Men med buller och bång och en hel del drama..

Halv ett ringde jag hem sambon och mina föräldrar som skulle vara barnvakt åt storebror. Kl 15.45, efter 22 minuter på förlossningen, låg han på mitt bröst. Låga fosterljud så det blev sugklocka (det jag fasat för), men vi slapp akut kejsarsnitt.

Fortfarande ganska mörbultade, men vid gott mod ligger vi nu på BB och mår bra.

Kämpa på ni som ännu inte fått träffa era skatter!

Svar på tråden Bf juni 2018