Bf juni 2018
Hej jag skulle nu vilja gå med i fb gruppen (;
Vem ska jag kontakta på fb?
Hej jag skulle nu vilja gå med i fb gruppen (;
Vem ska jag kontakta på fb?
Mina symptom börjar avta mer och mer, iallafall illamåendet! Väldigt skönt att slippa! :) Var på andra besöket hos bm idag och fick tid till RUL, inte förrän 15/1. Känns sååå långt bort men får hoppas tiden går fort! När har ni andra fått tid för RUL? :)
Spännande! Då är vi nästan på lika långt gångna, jag går in i vecka 12 imorgon :) när har du bf?
Jag fick reda på idag att vi väntar en liten pojk efter att ha gjort nipt testet.. Den sjukaste känslan jag varit med om :)
Låt tiden gå fort nu :)
Jag har 12/6 så då skiljer det bara en dag mellan oss! Vad roligt att ha någon som är på nästan precis samma ställe i graviditeten :)
Jag har också 12/6, första barnet och ska göra kub testet nästa vecka. Vi kommer ta reda på könet för min pojkvän vill veta.
Ja det är första barnet :) är det första för dig också?
Jag bor i Dalsland, var bor du? :)
Åh vad härligt att äntligen få bli storebror då! :)
Då bor vi en bit från varandra då, tur det finns dessa sociala medier så man kan följas åt ändå! :)
Ska ni ta reda på kön?
Spännande! Som vi känner nu så hoppar vi att ta reda på kön men det är verkligen svårt att låta bli att bli nyfikna!! :)
Ja men det tycker jag absolut vi ska göra! vet du hur man gör en hemlig grupp så som de gjort med den andra som var full nu?
Vilka har ni berättat för än? Jag är i vecka 11 och vi tänkte berätta runt vecka 13-14. Hittills vet tre av mina bättre tjejkompisar, och för familjen berättar vi nog nästa vecka. Men tänker just på att "offentliggöra" det på sociala medier, finns risken att ngn tar illa upp för att man inte berättat det personligen först? Kommer berätta för mina föräldrar + svärisarna först.
Idag har jag varit på kub och fick otroligt bra siffror. 1: 20000 vilket känns underbart.
Nu har vi varit på kub :)
Allt såg jätte bra ut och vi fick bra siffror :)
Lillen rörde sig hej vilt i magen på mig haha så häftigt :)
Vi fick 1:20000 och 1:18796 på downs (;
Känns otroligt skönt.
Jag har oxå börjat känna lite fisk sprattel och sånt. (:
När vi var på kub,såg vi bebben stäcka på sig och skjuta ifrån,och det kände jag haha vilken upplevelse :)
Har oxå börjat få lite mage,speciellt på kvällen
Trodde det skulle ta längre tid då jag räknas som förstföderska nu tydligen. Sonen min är snart 8 år.
Denna bild är ifrån igårkväll :)
Vilken app använder du för att göra en sån bild? :)
Åhhhh din mage ser ut som min :) jag kanske ska känna efter lite mer ;)