Bf juni 2018
Ja, jag håller tummarna för oss! Vilken vecka är du i nu? När hade du bf?
Att lyxa till det gör du helt rätt i! Så skönt med amningsbh! Att gå med bygel nu ger mig andnöd. Här blev det en shoppingrunda på babyproffsen med lite krimskrams och resten av dagen har spenderats i en baden-baden stol på gräsmattan medans sonen badat plastpool. Mina fötter svällde upp igår (inte haft så tidigare) och idag har både fötter och vrister varit otroligt svullna. Knappt fått plats med fötterna i skorna. Min puls går bananas också och ibland känns det som om hjärtslagen hoppar upp i halsen. Ska se om svullnaden lagt sig imorn efter en natts sömn annars tror jag nästan att jag ska ringa mvc och se om jag kan få ta ett urinprov och extra bt för säkerhets skull. Annars är det bara mina psykologiska stresspöken som spelar mig ett spratt tillsammans med alla gravidkrämpor.
Det var toppar jag köpte, amningsbh har jag haft sen vecka 10 då mina vanliga började göra ont, sjukt obekvämt :P Ojdå, ja det är ju bra om du kollar upp det, speciellt om det händer plötsligt. Skadar inte att göra en extra koll.
Inga känningar alls idag, supertråkigt :( nu känns det som jag kommer gå över maximala tiden ändå. Suck.