Krocki1 skrev 2018-06-28 20:17:01 följande:
Ah okey det är då det bestäms. Spännande! snopet bara att behöva packa med sig allt om man sen måste åka hem igen.
Idag har det varit fruktansvärt. Fick psykbryt nu ikväll pga värmen, kliar i hela kroppen och fötter och rygg värker. Fick massage nyss och nu ligger jag i sovrummet med ac på.
Man känner sig verkligen fängslad i sin egen kropp
Har ni haft det tok varmt i Göteborg oxå?
Japp. Nä, inte så jättekul faktiskt :/ är det pga tid först dagen efter är det väl ok, men inte för att antagligen behöva vänta en vecka till..
Åh, fy vad jobbigt :( Vet precis vad du menar med fången i sin egen kropp, så har jag känt idag med. Sa till min man förut att jag bara vill känna mig lätt igen, att tex kunna gå uppför en liten backe utan att bli helt slut. Har lånat ut min kropp tillräckligt länge nu, vill bara ha den tillbaka.
Ganska lika här, fick nyss vadmassage och sitter nu i soffan med fläkten på. Märkte förresten att min ena vrist är mer svullen än den andra, är det något du märkt av? Om du har svullna vrister dvs.
Ja, 26 grader, alldeles tillräckligt. Det var fantastiskt att svalka sig i havet dock. Som tur är så älskar sonen att bada så vi var i vattnet större delen av tiden. Jag var inte den enda höggravida där heller, om man säger så ^^
Nu får de här små liven ta och göra entré snart tycker jag..!