Inlägg från: SweeneyTodd |Visa alla inlägg
  • SweeneyTodd

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Det finns en likadan tråd, men eftersom den är gammal startar jag en ny. 

Så, kör på som enligt trådstarten! :)

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • SweeneyTodd
    nnnnnnnn skrev 2017-09-26 20:52:49 följande:
    Ska vi kommentera den föregående eller helt fritt?
    För ditt nick och bild känns väldigt genomtänkt och jag tror att du är cineast eller road av kultur.

Så nu är det upp till nästa att kommentera mej! (Eller fritt välja andra från FL?)
    (Man ska kommentera den föregående, inte helt fritt. Så nu ska nästa kommentera dig) 
  • SweeneyTodd
    Aniiee skrev 2017-09-27 19:11:24 följande:
    Ditt nick läter väldigt nyttigt. Och när jag ser din bild så tänker jag direkt på RC Gusto =P
    När jag ser det nick tänker jag på den Annie i som man sjunger om i Smooth criminal.
  • SweeneyTodd
    riboflavin skrev 2017-09-28 16:42:44 följande:
    Jag har jobbat som dykledare i röda havet i många år, och håller med dig. De är underbart vackra och oerhört fascinerande djur. Även våra svenska arter är vackra i rätt ljus, de är mer färgglada än man tror.
    När jag ser ditt nick tänker jag på någon som är emo. 
  • SweeneyTodd
    riboflavin skrev 2017-10-04 18:24:31 följande:
    Förklara gärna, jag har svårt att se kopplingen.
    Dödskalle-emo.
    Hoppas du inte tog illa upp. Om du gjorde det, så var det inte meningen. :) 
  • SweeneyTodd
    riboflavin skrev 2017-10-04 18:28:03 följande:
    Den kopplingen såg jag dock, det var nicket som kändes fel att koppla till emo smile5.gif
    Din tur att analysera mig.
  • SweeneyTodd

Var får ni för nya associationer med min nya avatar?   

Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?