• 5blir6

Följas åt till ett plus!

Hoppar in här. Har försökt i 3 månader nu, försöker oss på en sladdis. Är på BIM +3 idag. Använder NC så jag vet med säkerhet när min äl var. Min temp är inte lika hög som precis vid äl men den ligger fortfarande över min basaltemp. Brösten känns spända och är ömma (men det är dom iofs när jag ska få mens oxå) annars märker jag inte. Springer dock på toa hela tiden, inte för att jag är kissig utan att jag får för mig att mensen kommer. När mensen kommer så kommer den alltid på morgonen. Är tempen fortfarande över min basaltemp i morgon och mensen inte har kommit så testar jag nog :)

• 5blir6
    ankmamma skrev 2017-11-08 22:31:18 följande:

Fick lov att läsa på lite nu och det verkar som att vissa har problem och andra inte... är på bim+3 idag och inga tecken på mens, så jag ska nog ändå göra ett test imorgon bitti och hoppas på det bästa!! :) annars får jag prova nån kräm:)

Jag är oxå på BIM +3 idag. Tempar med hjälp av NC och min temp är fortfarande förhöjd.... är lite ?nervös?. Får alltid mens på morgonen, så har den inte kommit i morgon vet jag inte om jag ska testa eller inte. Går på toa hela tiden för det känns som mensen kommer men än så länge har inget kommit. Ingen mensvärk, bara ömma bröst.

Lycka till, håller tummarna för ett + till dig i morgon!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!