Let it Rain skrev 2017-11-10 21:38:18 följande:
Jag avvaktar nog till BIM som jag känner nu, men det är i te omöjligt att jag kommer ändra mig senare. :p Har trots allt flera grantest som ingår till monitorn och som jag ändå behöver göra mig av med eftersom jag ska köpa fler ÄL-tester sen. Och ja, nu räknar jag kallt med att det inte kommer ta sig på detta försök eftersom det tog fyra försök sist (för ca två år sedan). Man blir ju inte direkt yngre heller. ;)
Ja avvaktar å.. Men ha int mensen kommit före sambon ska på jobb så då testar ja BIM +1Tror han åker typ 23e..
Let it Rain skrev 2017-11-10 21:17:05 följande:
Ja? Du menar att du borde ha 13? Jag har aldrig använt den appen, men jag tänker att den kanske är förinställd på en lutealfas på 14 dagar eftersom det är vanligast.
Men eg nu när ja tänker efter.. Ja hadd ju bara känningar förra mån.. To ju aldrig äl.. Så e ju först den här mån ja "får veta".. Iom att äl va positivt i onsdags.. Vi ha fått till d 2 ggr igår å 1 idag (fredag). Säkert blir d imorron å :-P men iaf.. :) 22-23 borde ja ha bim :) hoppeligen kommer ingen men ja..