Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
Tänkte hoppa in här. Plussade igårkväll, på ruvardag 5! Detta är min tredje graviditet men jag förlorade de första två, så jag hoppas verkligen på att det går hela vägen denna gången :)
Tänkte hoppa in här. Plussade igårkväll, på ruvardag 5! Detta är min tredje graviditet men jag förlorade de första två, så jag hoppas verkligen på att det går hela vägen denna gången :)
Hej och välkommen :) Var dem första också IVF? Hur länge har du varit gravid? Rd 5 är ju jättetidigt, fick du in 5 dagars blastis? :)
Jag kommer troligtvis inte få behålla den här graviditeten heller Testade nu för en stund sedan och fick ett mycket svagare streck, som även kom upp långsammare, än för två dagar sedan... Det går alltså åt helt fel riktning. Är så ledsen och förstår inte varför det här händer mig.
Men :(.. de kan inte va så bara att de är testat olika tider på dygnet? Är de samma test? Nivåerna Behöver inte stiga i raketfart o ökning sker ju ändå upp till var 3:e dag. Förstår din oro men håll ut till testdag o prova igen. Hoppas för sig att de ser bättre ut igen då..