• VitFjäril

Vi som har plussat efter IVF hösten 2017

Tänkte hoppa in här. Plussade igårkväll, på ruvardag 5! Detta är min tredje graviditet men jag förlorade de första två, så jag hoppas verkligen på att det går hela vägen denna gången :)

• VitFjäril
    Titikaka skrev 2017-10-30 01:14:23 följande:

Hej och välkommen :) Var dem första också IVF? Hur länge har du varit gravid? Rd 5 är ju jättetidigt, fick du in 5 dagars blastis? :)

Tack :) Första var naturlig och förlorades i v.9. Andra var genom IVF och förlorades i v.6.

Ja det kanske är jättetidigt? Jag vet inte, har hört om många andra som fått plus då också, men precis det var ju 5-dagars. Det kanske är vanligare att plussa tidigt med 5-dagars än 2-3 dagars. Känns logiskt :)
  • VitFjäril

Jag kommer troligtvis inte få behålla den här graviditeten heller Gråter Testade nu för en stund sedan och fick ett mycket svagare streck, som även kom upp långsammare, än för två dagar sedan... Det går alltså åt helt fel riktning. Är så ledsen och förstår inte varför det här händer mig.

• VitFjäril
    Hoppfullhet skrev 2017-11-01 06:37:41 följande:

Men :(.. de kan inte va så bara att de är testat olika tider på dygnet? Är de samma test? Nivåerna Behöver inte stiga i raketfart o ökning sker ju ändå upp till var 3:e dag. Förstår din oro men håll ut till testdag o prova igen. Hoppas för sig att de ser bättre ut igen då..

I förrgår testade jag senare på förmiddagen, men det var ändå i förrgår så det borde inte spela någon roll känner jag. Det borde ju ökat tillräckligt tills nu så strecken åtminstone inte blir svagare. Det var samma test. Mitt förra missfall började precis så här - streck som blev svagare :( Ja det finns inte mycket att göra annat än att vänta och hoppas på det bästa, men det känns väldigt tungt nu. Det är tillbaka till ruta 1. Har inga embryon kvar i frysen längre, och man undrar ju vad som är fel när det blir alla dessa missfall.
Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017