• Rosenblad

Vi som har plussat efter IVF hösten 2017

Finns det en Facebook sida för oss som plussat?

• Rosenblad

Ansluter mig här, varit väldigt frånvarande på FL i ca ett halvår. Blev gravid med ivf i Maj som sluta i missfall i vecka 10. Nu har vi lyckats bli gravida igen och är idag i vecka 7. Finns det någon Facebook grupp? Är med i en men där är de flesta redan snart framme vid bf så vi ligger inte så lika. Sist jag var gravid var jag med i en grupp och det var så härligt, alla hade bf med max två månaders skillnad!

• Rosenblad
    kattnos skrev 2017-11-24 18:17:45 följande:

Välkommen!

Har inte hört något om någon facebookgrupp i den här tråden men jag var med i en för BF juli 2018 förut. Men jag tycker att det är mer intressant med just de som gjort samma resa som jag med ivf så det får för min del vara en sådan grupp i så fall <3 Jag är också i V 7 tror jag, har du gjort ul än?

Ja man delar ju samma historia med de som gjort ivf men verkar va snålt med sånna grupper.

Nä inte än, vi ska på VUL nu på Måndag. Förra gången jag var gravid fick vi veta att fostret inte växer som de ska och de sluta i missfall några veckor senare, så det känns väldigt nervöst vad de kommer säga denna gången. Har du varit och kollat?
Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017