• jeenniie83

Vi som har plussat efter IVF hösten 2017

Hejsan.

Jag hoppar in här.

Jag och min man har efter en kamp på 3 år lyckats med att få ett plus.

Vi satte tillbaka en 6dagars blastro den 15/11. Och plusade den 22/11, fast vi hade testdag den 26/11.

Så nu längtar vi till den 18/12 då vi ska och kolla på de lilla miraklet

• jeenniie83
    Hey.orange skrev 2017-12-06 14:35:05 följande:

Grattis och välkommen :)

Mysigt att ni får ett vul innan jul iaf!

Jag ska på vul imorgon, är då i 7+4. Men jag har inte mycket till symptom längre till skillnad från förra veckan och då blir man lite osäker på hur det egentligen är. Så det ska bli skönt med vul imorgon så man vet hur det är :)

Hur mår du?

De trode vi inte att dom skulle hinna kläma in oss innan jul och nyår ????.

Jag är i 6+0 idag så när vi ska dit så jag jag i 7+5.

Jag mår lilla och mina boobs värker lite,plus att dom har växt. Så mina bh är snart för små.

För står att de ska skönt.

Hur mår du??
  • jeenniie83
    Hey.orange skrev 2017-12-06 14:35:05 följande:

Grattis och välkommen :)

Mysigt att ni får ett vul innan jul iaf!

Jag ska på vul imorgon, är då i 7+4. Men jag har inte mycket till symptom längre till skillnad från förra veckan och då blir man lite osäker på hur det egentligen är. Så det ska bli skönt med vul imorgon så man vet hur det är :)

Hur mår du?

De trode vi inte att dom skulle hinna kläma in oss innan jul och nyår ????.

Jag är i 6+0 idag så när vi ska dit så jag jag i 7+5.

Jag mår lilla och mina boobs värker lite,plus att dom har växt. Så mina bh är snart för små.

För står att de ska skönt.

Hur mår du??
    Hey.orange skrev 2017-12-08 06:27:43 följande:

I ungefär en vecka har jag mått väldigt bra! Magen har kört med mig bara, varit hård i magen :S för två veckor sen hade jag illamående från hell och jag var jättetrött, men det är typ inte kvar nu. Lite kanske emellanåt. Men det är tydligen vanligt att hjärnan ibland vänjer sig vid hormonerna. Det gjorde den inte i min förra graviditet, men nu. Men jag kan tänka mig att det kan komma tillbaka, har läst på andra ställen att det har hänt för andra... så jag får passa på att njuta nu! Allt såg bra ut på vul så det känns skönt.

Vi va och träffade bm idag. Känndes så overkligt att vi kommit så långt.

Så nästa vecka ska jag ringa och boka tid för kub. Vi vill göra de. Av chansen att få se miraklet innan v18.

Vårt mirakel är beräknat 31/7. Sen får vi se vad dom säger drn 18/12. Följer appen vi kör
  • jeenniie83

Vi va och fick se vårt lilla mirakel.

Vi fick ett nytt datum än vad appen har sagt så nu är de 2/8-18 som de lilla mirakler väntas komma.

Jag är nu i v 7+3

Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017