Ellencassandra skrev 2018-03-24 14:06:35 följande:
Tack!! Jag känner igen dig med ;) Wow att du e i vecka 24! Grattis!
Okej, tack för tips! Tänker också att man kanske ska försöka leva som vanligt å inte tänka på varenda grej man stoppar i sig. Men jag är lite nojig såhär i början :P det roliga är att jag läst om att man ska dricka högst tre koppar kaffe, jag är riktig kaffe älskare men imorse fick jag knappt i mig nåt. Smakade inte lika gott xD kanske är vanligt..
Okej då kanske jag ska ringa nästa vecka eller nåt till Mvc då :) ja nu kommer tiden gå väldigt långsamt. Kan tänka mig att tiden mellan KUB (om man nu gör det) och RUL känns som en evighet?
Tack jag kommer säkert ha mer frågor :D
Ja, det är fantastiskt att ha kommit så här långt och att allt har gått så bra :) Hoppas det kommer göra det för dig också! :)
Klart att man är nojig men man får liksom inte låta det ta överhanden, tycker jag. Och om jag har förstått rätt så sker de flesta tidiga missfall för att det har varit något allvarligt fel på fostret som gjort att det inte skulle överlevt ändå.. så jag försöker tänka att väldigt lite ligger i mina händer och för mig känns det trösterikt på något sätt.
Kaffe är nog väldigt olika, jag har generellt inte haft några större problem med lukt eller smak men vissa får ju det.
Jag tyckte först att det kändes väldigt långt mellan KUB och RUL eftersom det var knappt en månad mellan VUL på kliniken och KUB, men i typ v 17 började jag känna rörelser så då blev fokus lite förflyttat :)