Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
Någon som funderar på att ta reda på könet vid RUL?
Någon som funderar på att ta reda på könet vid RUL?
Vi tog reda på med nr 1 o vill gärna veta om dom kan se även nu med nr2. Givetvis är prio 1 att allt ser bra ut, men för mig behövde/ville jag veta för att kunna ta de till mig helt o få det mer verkligt på ngt sätt.
Bara en orolig fråga. Jag är i v13 nu. Och jag känner INGENTING. Förutom lite foglossning och nästäppa. Hur mår ni? Jag blir ju så sjukt orolig :(
Men mitt första barn så kunde dem inte se på RUL vem det var, trots att jag gärna skulle velat att veta, om det gick. Så vi fick en liten överraskning när han föddes, eller ja, jag brydde mig inte alls, var så glad att han var ute och var frisk. Det var 18 år sen.
Vill veta även denna gång, för att kunna relatera lite bättre och kanske förbereda lite mer. Alla runt omkring verkar vara mer nyfikna :p Jag personligen är så himla tacksam att det blev något öht efter flera år av besvikelse, och att det tog sig på första ivf försöket och att jag mått/mår så himla bra (förutom en förstorad äggstock som värker några ggr i månaden rejält och lite huvudvärk då o då)
Håller tummarna att bebben är frisk och hel, nästa torsdag får vi se.
Jo, men jag vill känna nått i magen. Känner mig liksom precis som vanligt där. Ingen klump eller molvärk.
Ja jag håller också tummarna och visst är det häftigt att det faktiskt kan fungera! :)
Idag känner jag mig sjuk. Jag är seg/torr i halsen och har en allmän sjukdomskänsla i kroppen. Är det så att man ofta är lite mer känslig vid graviditet? Är så sällan sjuk annars.. men någon gång givetvis. Har mest lust att gå hem och lägga mig men får väl stå ut en stund till på jobbet. Hoppas på att känna mig piggare i morgon.
Ja jag håller också tummarna och visst är det häftigt att det faktiskt kan fungera! :)
Idag känner jag mig sjuk. Jag är seg/torr i halsen och har en allmän sjukdomskänsla i kroppen. Är det så att man ofta är lite mer känslig vid graviditet? Är så sällan sjuk annars.. men någon gång givetvis. Har mest lust att gå hem och lägga mig men får väl stå ut en stund till på jobbet. Hoppas på att känna mig piggare i morgon.
Var du lika trött i v13 som i typ v9? :)
Det känns skönt att höra! <3
Två dagar kvar till UL!
Vi var på RUL igår o fick äntligen se lilla bönan igen :), har dock känt rörelser i ca 1,5 veckas tid, men skönt att få gå igenom hela bebisen o se så att allt såg bra ut. O det gjorde de vad dom kunde se. Är så himla glad o tacksam för detta. Hoppas verkligen jag kan njuta mer att denna graviditet framåt nu än sist, inte va så orolig och att storasyster i maj får träffa sin (med 99% säkerhet) lillasyster <3