Inlägg från: Småstadstjej |Visa alla inlägg
  • Småstadstjej

Bf juni 2018

Hej. Hoppar in här. Plussade efter 4 års försök.. v 6 och bf 25/6.. Första graviditeten.. tagit 3 tester och tror inte på dom än. ???? hoppas allt går vägen.

• Småstadstjej
    Marian03 skrev 2017-10-25 14:03:50 följande:

Stort grattis! Måste kännas så fantastiskt när ni försökt ett bra tag. Kan verkligen tänka mig att det är svårt att tro på :)

Tack! Det känns helt overkligt och svårt att ta in.. när vi ändå försökt så många år. Kommer dröja många veckor innan jag vågar tro på detta.
  • Småstadstjej
    fridaemelinejohanna skrev 2017-10-26 19:50:42 följande:

Jag har inte heller något illamående ännu ... Tycker att jag kännt av det svagt på kvällen någon gång ibland men kan vara att man ätit för mycket också ...

Likadant i morse kände jag en svag hint men jag vet inte. Känner också mig lite oroad trots att jag vet att alla faktiskt inte blir illamående. Men det känns ändå som att det är det vanligaste symtomet av alla och känns som det ska höra till liksom xD

Klart glad att jag inte mår illa, men på något sätt vill man ändå göra det för att ändå känna att det är på riktigt. Har knappt några symtom alls nu och går in i v7 imorgon. Inte haft några under hela tiden förutom extra hungrig och kissar ofta. Annars inga direkta symtom sådär ... ja ingen mens såklart ... men känns ändå som att den där stickan har lurat mig xD

Hur är det med er andra? Fler som inte har eller haft några symtom?

Jag är i v 6, halvvägs till v7.. känner ingenting. Dagen jag plussade tog jag ett test just för att jag höll på att spy av vissa dofter. Men nej.. nu är det ingenting. Förutom ganska kraftig molvärk på kvällarna. Växtvärk hoppas jag på.
  • Småstadstjej

Inväntar RUL 1 februari. Såg den lilla vid Kub. Men är ju ett tag sen nu så oron är tillbaka. Vid kub blev jag framflyttad 2 dagar. Så bf 28 juni. Fortfarande vääääldigt overkligt. Har ju i stort sätt varit symptomfri sen start.

Svar på tråden Bf juni 2018