Bf juni 2018
Hej! Plussade igår och har bf 22/6 (enligt en app) ???? hänger gärna på tråden :)
Hej! Plussade igår och har bf 22/6 (enligt en app) ???? hänger gärna på tråden :)
Har ni fått några symptom än? :)
Jag har mest molvärk då och då, växlar mellan att svettas och frysa och varit liiite illamående men som tur är har det inte kommit igång än riktigt. Har dock inga ömma bröst, det hade jag i förra graviditeten :)
Hur erbjuder era landsting ultraljud? Vi har KUB v 12 eller ett vanligt ultraljud i vecka 13 sedan RUL vecka 19. Man längtar ju så efter att få se den lilla i magen :)
Någon som vet om det är möjligt att ha sammandragningar i vecka 6? Verkar galet.
Igår hade jag precis som sammandragningar och sen brännande och molande i rygg och rumpa. Trodde att jag skulle få missfall, är fortfarande orolig. Inget blod än dock.
Detta blir mitt andra barn om allt går vägen och jag har ingen direkt nämnvärd trötthet än, inga ömma bröst och kissar inte så mycket heller. Alltså helt olikt första graviditeten. Däremot molvärk och brännande i livmodern har jag denna gången med.
Pratade med mvc nyss men hon jag pratade
med minns jag sen förra gången jag var gravid, en äldre tant som typ suckar åt allt man säger. "Bara va gravid och lev på" "vissa får missfall och man vet inte riktigt varför" Jo visst. Tack för de lugnande orden, haha..
Hoppar in här jag med :) v 7 (6+1) BF 17 juni om de går som de ska. Mår sååååå illa !! Kom som en bomb idag. Minns att jag gjorde det exakt denna veckan med sonen med :p
Hej. Hoppar in här. Plussade efter 4 års försök.. v 6 och bf 25/6.. Första graviditeten.. tagit 3 tester och tror inte på dom än. ???? hoppas allt går vägen.