• CazaAzur

Ruvare hösten 2017

Jag är på RD 5 (FET blasto i stimulerad cykel).
    IVF nr 2 fick vi 9 ägg varav en färsk ET gav minus och nu ruvar jag på blaston som blev kvar och frystes. Är 40. 

Har ni andra symptom? 

Jag har haft riktig fruktansvärt mensvärk (r 3 och 4) mitt i natten för ca 20 minuter och sedan över. Båda gången samma tid dessutom...

Håller på att bli galen... 

• CazaAzur
    Tösen88 skrev 2017-10-15 21:00:06 följande:
    Spännande, då kanske det är ngt som är på gång? hoppas hoppas:)
    Tack, det samma! Drömmer
  • CazaAzur
    hanna8911 skrev 2017-10-15 19:38:21 följande:
    Jag har inga symtom alls skulle jag säga! Känner inte av livmodern överhuvudtaget! Men tänker och hoppas att det kanske är för tidigt på rd3d med en 2 dagars! Vad konstigt att du vaknar exakt samma tid!! Nästa läskigt!! Jag försöker verkligen inte analysera och tycker faktiskt jag hittills varit ganska duktigt! Om en vecka kommer det vara värre då bim antagligen är mån 23!
    Jag håller på att bli fullkomligt galen med alla möjliga symtomen...
    Rd 3 är nog väldigt tidigt för symtom :) och de flesta får nog inga symtom (om jag förstått rätt än vid myyycket senare). Att man inte kommit på en app för att hålla koll på embryot :D 
  • CazaAzur
    hanna8911 skrev 2017-10-15 20:25:43 följande:

När har alla testdag? :)

26/10 
  • CazaAzur
    Längtar91 skrev 2017-10-16 14:06:08 följande:

Välkomna ni som hoppat in...

Tjuvtesta idag. Tvär negativt o känns som mens är på ingång....

Usch fy o blä..

Det är väl alldeles för tidigt? VIlken rd är du på? 

Jag testade också och fick svag-ish plus MEN har säkert Ovitrelle i kroppen.
    Har ruvat 6 dagar idag (på en blasto) och Ovitrellen tog jag i tisdags. 
  • CazaAzur
    PinkRose skrev 2017-10-16 10:58:06 följande:

Hej, jag hoppar in också. ????

TD 23.10. med en 5 dagars blasto. första gången med ivf.

Välkommen, jag har en blasto också.
    Min första FET. 
    Vilken rd är du på?
  • CazaAzur
    Cindy22 skrev 2017-10-16 09:42:46 följande:

Känner återigen mensvärken komma.... Suck. Det blir aldrig som man hoppats.

du har testdag på onsdag?

jag kände och känner mensvärk hela tiden, sen första dagen.
    det är många som gör det, det kanske inte betyder så mycket. 

jag är 3 år äldre än du och försöker :) du har flera bra år framför dig att försöka! 
    ge inte upp! 
  • CazaAzur
    PinkRose skrev 2017-10-16 20:27:19 följande:
    Rd är 7 om jag räknar rätt. Hur mår du? känner du nånting? jag har haft lite feber och lite mensvärk, men annars ganska normalt läge.
    Idag är det rd 7 för mig. Lite känningar, har haft jätteont i magen (mensvärk) några dagar sedan, mitt i natten samma tid båda gången och sedan igår typ av halsbränna... Men det kan jag ju vara vad som helst. Annars helt normalt... 

jag tjuvtestade idag igen, väldigt väldigt svag positiv så det är nog Ovitrelle fortfarande... Har du testat?
  • CazaAzur
    PinkRose skrev 2017-10-17 13:09:22 följande:
    Hej, jag det gjorde jag..igen! fick också väldigt svag positiv.. så vi får se hur det går : )
    Håller tummarna så att det knakar - för alla oss Plus
    Halsbrännan har blivit värre hela tiden - jag tror dock att det inte är gravsymtom utan förfärliga stressen och oron jag har.. 
    nej jag måste lugna ner mig nu ...
    any tips hur? Förvånad
  • CazaAzur

jag fick mens idag (BIM -1), eller vad jag tror är mens (ovitrelle fuckar upp ens vanlig mens)... 

då är resan slut för mig den här gången. 

Svar på tråden Ruvare hösten 2017