Annsofi28 skrev 2017-10-17 13:28:11 följande:
Hur räknar man ut rd?
Jag minns inte ifall jag kände något innan jag testade, den gången jag blev gravid. Nu känner jag inget, och blir så himla nojig och orolig. Dagarna går så sakta när man väntar, eller de känns som det åtminstone. Har funderat på att testa lite tidigare, men vet inte om de är för tidigt?!
Många frågor och funderingar får man, skönt med ett litet forum där andra är i samma läge, så man kan ventilera med andra som verkligen förstår en!
Jag tänker att Rd 1 är den dagen man får tillbaka ägget! Fick tillbaka en färsk två dagars i fredags så är alltså på rd 5 idag!Känner nada och ingenting i livmodern men tänker att det är tidigt! Har aldrig varit gravid så vet itne om/vad man ska känna! Du borde vara på rd 8 idag, kanske lite tidigt att testa men jag vet inte? Jag tänkte nog iallafall vänta till efter 14 dagar från Ovitrelle sprutan för då fick jag min blödning förra gången så kommer den inte 23-24 så kanske jag vågar mig på ett test! Ja det är verkligen så skönt men detta forum,man känner sig ganska ensam i världen med denna erfarenhet samtidigt som vi är så många som går igenom samma sak!