Ruvare hösten 2017
Buffar upp tråden och undrar om det finns fler ruvare. Ruvardag 8 här med 6dagars blastocyst. Mensvärk och ömma bröst. Femte försöket nu och helgen känns kritisk... i vanliga fall borde mensen komma nu...
Buffar upp tråden och undrar om det finns fler ruvare. Ruvardag 8 här med 6dagars blastocyst. Mensvärk och ömma bröst. Femte försöket nu och helgen känns kritisk... i vanliga fall borde mensen komma nu...
Hej!
Är också på ruvar dag 8, fet med en 6 dagars blastis. Inga symtom för min del direkt, bara en massa inbillade. Är det färskförsök ni är inne på lr fet? :)
Testdag fredag. Du då? Kommer att testa någon dag innan då maken och jag firar jul på olika håll och vill hinna veta innan vi skiljs åt.
Fortfarande ingen mens. Borde ha kommit i torsdags om man ska gå efter när jag fick utslag alt igår om man går efter vanlig cykel, så börjar bli hoppfull. Brösten fortfarande ömma och tjocka, men inte nämnvärt större än vanligt.
Testa om några dagar igen. Jag har hittills aldrig tjuvtestat men maken har varit på mig att låta bli just för att det kan bli falskt negativt...
Testade negativt i morse. Tre dagar innan testdag. Rmc höll med om att det nog tyvärr hade visst plus nu om det hade gått vägen. Känns verkligen skit och julen blir en lång pina.
Lycka till ni som är kvar.