Ruvare hösten 2017
Är det bara jag som känner av överstimulering?
Svullen
Kissar mkt, även på natten
Ömma bröst
Är det bara jag som känner av överstimulering?
Svullen
Kissar mkt, även på natten
Ömma bröst
Jag kan inte minnas att jag kände av brösten sist av lutinus men men, borde ju knappast känna av dom redan nu om jag skulle vara gravid?
Hur många ägg plockade du ut? Sa de nåt omöverstimulering?
jag fick mens idag (BIM -1), eller vad jag tror är mens (ovitrelle fuckar upp ens vanlig mens)...
då är resan slut för mig den här gången.
Funderar på om jag ska ta ett test imorgon?Rd 7. Eller är det alldeles för tidigt? Vill bara veta oavsett resultat så jag kan slippa gå och tänka och känna efter..
Hur går det för alla?
Jag är på ruvardag 5, känns inget speciellt, lite uppblåst kanske?
Törs man testa imorgon kanske?
Här är det nog kört igen.. Brunrosa flytningar och negativt test imorse rd 10. Känner igen symtomen från förra gångerna vid dom misslyckade försöken. Bröt ihop igår ngr ggr både på jobbet och hemma :(
Gör så ont i själen :'(
Här är det nog kört igen.. Brunrosa flytningar och negativt test imorse rd 10. Känner igen symtomen från förra gångerna vid dom misslyckade försöken. Bröt ihop igår ngr ggr både på jobbet och hemma :(
Jag testade igår på ruvardag 6, det blev blankt.
Men testade idag igen på r7 och jag fick ett plus!! Jag kan inte fatta att det är sant, så många år av testande och plötsligt är det två streck där!!
Mina symtom:
Svullen mage, kissnödigare men har inte kissat varje natt, ömmare bröst men det va värst de första dagarna efter återföringen. Så kort och gott ganska som vanligt!
Hej! Ny i tråden. Vi har gjort vår första IVF (korta metoden, befruktning icsi) och jag är 32 år. Fick ut 17 ägg, 4 befruktade, en 3-dagars tillbaka och inget till frysen.
Jag är på ruvardag 10 om dag 1 är dagen efter återföring, annars 11. Hur räknar man????? Har iaf testdag 30/10 och det känns som en evighet dit.
Håller på att bli galen. Något ömma bröst, kissnödig jämnt, börjat kissa på natten. Känner av molvärk mycket likt svag mensvärk. Särskilt direkt efter jag kissat. Igenkänning??
Ruvardag 9 idag och testdag 29/11. Satte in ett 2 dagars embryo fredag den 13onde. Hoppas verkligen inte att det är ett otursdatum när det kommer till det här.
Känner absolut ingenting i nuläget, varken gravid- eller mens-känningar. Kan inte riktigt komma ihåg hur det kändes när jag +ade tidigare i år heller så kan inte jämföra. Det slutade tyvärr i ett missed abortion i slutet av v.14.
Tack för ditt svar, vi är verkligen i fas! Håller också tummarna för oss, för alla här inne! Nu sitter jag med värsta menskänningarna men pinnen var helt vit iaf. Tycker det är svårt att räkna när mensen ?borde? komma. Om äggplock = ägglossning så var det på dag 13 i min normala cykel och ägglossningen har jag egentligen på runt dag 15-16. Aja, jag kan lätt snöa in på att försöka beräkna allt... men egentligen är det bara att vänta.
Där sket det sej även denna gången.. Mensen kom nu, tre dagar för sent.... Fyfan...
Det gör så fruktansvärt ont att misslyckas. Så nära denna gång... Dagen före testdag. Fan.
Och det här var vårat sista försök...
Lycka till alla ni andra
Idag fick jag en blödning på rd 13. Ska ta ett gravtest imorgon för säkerhets skull. Nya tag i december med det enda ägget vi fick till frysen!
Buffar upp tråden och undrar om det finns fler ruvare. Ruvardag 8 här med 6dagars blastocyst. Mensvärk och ömma bröst. Femte försöket nu och helgen känns kritisk... i vanliga fall borde mensen komma nu...
Hej! Åh har du hunnit testa något mer än? För mig går det bra... Är på rd 14 nu, ingen mens eller blödning, 33 dagar sedan senaste mensen (brukar ha en cykel på ca 29-30 dagar). Har lyckats att hålla mig från att tjuvtesta. Testdag imorgon. Hoppet börjar växa.. Vågar man börja tro att vi har lyckats denna gång? Ååå är sååå nyfiken. Vågar knappt testa imon. Haha.
Vi kan inte riktigt fatta det MEN vi lyckades!!!!!!!!!!!! <3