Ruvare hösten 2017
Tack det hoppas jag med. Sen får vi känna oss besegrade...
Jag är 37år. Vi går privat fast hos landstinget. Är steriliserad så får stå för kostnaden själv såklart.
Tack det hoppas jag med. Sen får vi känna oss besegrade...
Jag är 37år. Vi går privat fast hos landstinget. Är steriliserad så får stå för kostnaden själv såklart.
Denna gången fick vi ut 13 ägg varav 11 blev befruktade! Hoppas på att kunna frysa 2 iallafall! Verkar ju som om många inte överlever till dag 5 alltid! Hur gick det för dig?
Hej, jag hoppar in också. ????
TD 23.10. med en 5 dagars blasto. första gången med ivf.
Välkomna ni som hoppat in...
Tjuvtesta idag. Tvär negativt o känns som mens är på ingång....
Usch fy o blä..
jag fick mens idag (BIM -1), eller vad jag tror är mens (ovitrelle fuckar upp ens vanlig mens)...
då är resan slut för mig den här gången.
Vad finns det för andra alternativ om IVF inte fungerar? Adoption vet jag men mer?
Surrogatmamma är väl inte tillåtet i Sverige?
Hoppar in här jag också har testdag 24/10 och satte in en 5 dagars blastocyst 11/10. Tjuvtestade idag och det var dessvärre negativt men hoppet lever kvar :(. Förra gången fick jag + redan på rd 6.
Ja det är skönt när det fungerar.
Jag skulle egentligen testa mig nu på fredag men jag kunde inte hålla mig så jag provade redan igår. Jag fick ett plus.
Igår kändes allt normalt men idag har jag jätte ont i huvudet och mår fruktansvärt illa och det är väl egentligen positivt då jag mådde pyton senast men jag vågar ändå inte glädjas för mycket. ????
Rosa på pinnen igår och lite nu imorse. ...
Grattis till er som plussat:)