Ruvare hösten 2017
Här är det nog kört igen.. Brunrosa flytningar och negativt test imorse rd 10. Känner igen symtomen från förra gångerna vid dom misslyckade försöken. Bröt ihop igår ngr ggr både på jobbet och hemma :(
Gör så ont i själen :'(
Här är det nog kört igen.. Brunrosa flytningar och negativt test imorse rd 10. Känner igen symtomen från förra gångerna vid dom misslyckade försöken. Bröt ihop igår ngr ggr både på jobbet och hemma :(
Gör så ont i själen :'(
Där sket det sej även denna gången.. Mensen kom nu, tre dagar för sent.... Fyfan...
Det gör så fruktansvärt ont att misslyckas. Så nära denna gång... Dagen före testdag. Fan.
Och det här var vårat sista försök...
Lycka till alla ni andra
Buffar upp tråden och undrar om det finns fler ruvare. Ruvardag 8 här med 6dagars blastocyst. Mensvärk och ömma bröst. Femte försöket nu och helgen känns kritisk... i vanliga fall borde mensen komma nu...
Det är frysförsök i stimulerad cykel.
Då är vi på exakt samma läge. Vad kul, om man nu får säga det så...
Brösten är spända. "Fläskigare" som maken uttryckte det. Var övertygad om att mensen skulle komma igår, hade rejäl värk, men inga tecken på det idag.
Åh jag längtar tills man får ruva.... Har ni förresten sett att det finns en ny podd som handlar om IVF? Två vanliga tjejer som gör den, superkul. Ruvarpodden heter den!
ska börja mitt första IVF i vår, spännande men rädd, tycker inte om sprutor
Testdag fredag. Du då? Kommer att testa någon dag innan då maken och jag firar jul på olika håll och vill hinna veta innan vi skiljs åt.
Fortfarande ingen mens. Borde ha kommit i torsdags om man ska gå efter när jag fick utslag alt igår om man går efter vanlig cykel, så börjar bli hoppfull. Brösten fortfarande ömma och tjocka, men inte nämnvärt större än vanligt.
Hej!
Jag joinar gärna er!
Gjorde FET på en 5dagars i onsdags, är på dag 5 idag. Jag gjorde återföringen sent på em vid 16 tiden och därför tänkte jag vänta och börja tests ikväll så det har gått hela 5 dagar.
Vilka tester rekommenderar ni?
Testade negativt i morse. Tre dagar innan testdag. Rmc höll med om att det nog tyvärr hade visst plus nu om det hade gått vägen. Känns verkligen skit och julen blir en lång pina.
Lycka till ni som är kvar.
Å vad tråkigt för att höra, och för dig också gammelpysen!! Hoppas verkligen det går vägen nästa gång!
Jag vågar inte lita på det svaga pluset, har nästan inte känt några symptom alls sen jag tog testet, så det känns inte som det går åt rätt håll tyvärr... hade bestämt att jag inte skulle testa imorrn utan vänta till 22/12 o sen td 24/12 men nu ångrar jag att jag inte köpt hem fler test (hade beställt men posten funkar inte)
Funderar på att köpa ett test imorrn o ta på em men då är ju risken att det blir negativt pga inte morgonurin...
Tösen88, hur går det för dig? Har du lyckats hålla dig från att testa...?
Åå tänk vilken julklapp det hade varit!! Känner SU några symptom tycker du?
Vi kan inte riktigt fatta det MEN vi lyckades!!!!!!!!!!!! <3
Hej, vet inte om nån läser den här tråden fortfarande men jag chansar... mina test såg ut att bli svagare 24-25/12, så jag trodde verkligen det var kört, men sen testade jag igår o då såg det starkare ut igen... så idag tog jag ett med veckoindikator o det visar 2-3 v. Vet inte hur jag ska tolka det, eftersom vi satte in ett 5-dagars embryo den 11/12, så räknas väl befruktningen som 6/12, vilket är drygt 3 v sen, så det borde ju visa 3+... kan en graviditet vara såhär "seg i starten" men ändå gå bra...????
Hej. Vi var på ultraljud förra tisdagen. Då såg vi en liten knodd men inga hjärtslag..
Läkaren sa att troligen missfall och att vi ska vänta för att se om kroppen själv kommer igång.
Hemskt att få vara med om det.. Ens värsta mardröm:(
Haft spottings/mindre blodblandadespottings nu sedan i måndags. Inte någon smärta.. Bara i själen :(
Ska tillbaka imorgon och kolla och bestämma hur vi gör nu.
Usch känns så tungt..
[quote=78390842][quote-nick]Tösen88 skrev 2018-01-22 08:24:03 följande:[/quote-nick]
Hej. Vi var på ultraljud förra tisdagen. Då såg vi en liten knodd men inga hjärtslag..
Läkaren sa att troligen missfall och att vi ska vänta för att se om kroppen själv kommer igång.
Hemskt att få vara med om det.. Ens värsta mardröm:(
Haft spottings/mindre blodblandadespottings nu sedan i måndags. Inte någon smärta.. Bara i själen :(
Ska tillbaka imorgon och kolla och bestämma hur vi gör nu.
Usch känns så tungt..
Usch vad tråkigt att höra. Jag var med om samma sak förra året så jag vet hur det känns. Jag är här för dig. Jag fick ha skrapning för det kom inte ut själv. Har du några planer inför helg? Kram
Ja, det är verkligen mkt oro, under min förra graviditet började jag slappna av lite efter kub iaf...
Jag tog ett till test igår morse och det visade fortfarande 2-3 v så nu är det nog kört. Känns så galet långt till 12/1 när vi får veta helt säkert och få ett avslut av detta så vi kan bestämma hur/om vi ska gå vidare.