Inlägg från: Anonym (ha ha!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ha ha!)

Fel hål av misstag?

Anonym (.) skrev 2017-10-12 12:02:16 följande:

Emellanåt kan man komma i fel hål om man ligger i konstig vinkel, men man märker det ju ganska snabbt (och tjejen brukar reagera....). Sen hur lätt den kommer in i tvåan beror ju brutalt mycket på hur grov han är. Är kuken inte så grov så glider den faktiskt in ganska lätt om man håller sig avslappnad.

Jag tror inte att han satte på dig i tvåan direkt utan förvarning fösta gången ni hade sex, det var nog bara en miss trots allt är det typ 3cm mellan hålen.

Vilken charmerande kille! Trycker in den i prutten utan förvarning på första dejten! ha ha ha! Vilken tjej sen! Om inte hans penis var lika smal som ett lillfinger så måste det väl ha gjort ooooont? Åtminstone i början?

• Anonym (ha ha!)
    Anonym (.) skrev 2017-10-12 13:09:19 följande:
    Jag är en bisexuell kille, så jag vet ju hur det är att både ta emot o sätta på i tvåan. Jag har inget direkt minne av att min debut var smärtsam, men å andra sidan så var det ju både glidmedel och andra förberedelser, inte bara pang på, så det är ju inte riktigt jämförbart med ts.

Nu är jag ju rätt van, så med lite glid på så kan jag ta emot en mindre kuk (klart grövre än ett finger, men kanske något under medel) helt utan varken förberedelser eller smärta. Däremot behöver jag förberedelser om vi pratar riktigt grov kuk, för att det inte ska göra ont.

Det låter som vi har olika upplevelser av analsex. Jag gissar mig till att du inte tycker det är nån höjdare...
    Nja, nu handlar ju inte tråden om mig men för att svara på din fråga.
    Jag har haft det med min fru några gånger, efter en del tjat från min sida måste erkännas. Då efter mycket uppmjukning med analplugg och mycket glidmedel och t om bedövningsspray..
    Gillade jag det? Nja.. sådär... Fittan är skönare på alla sätt enligt mig. Ett jäkla bökande bara när det vankas analsex!

Jag är iofs ganska grov, över 14 cm runt om så det är kanske därför det inte går så bra? Jag har aldrig testat på nån annan tjej ( eller kille) Skrattande
  • Anonym (ha ha!)
    Anonym (J) skrev 2017-10-12 13:54:00 följande:
    TS skrev ju att det gjorde jätteont.

Eller vad menar du med din sista kommentar?
    Jag menade naturligtvis att en normal människa skulle sagt - STOPP FÖR I HELVETE!!! DU GÖR MIG ILLA!!!
Svar på tråden Fel hål av misstag?