• Bjoer

Fel hål av misstag?

Anonym (???) skrev 2017-10-12 13:32:34 följande:
    Och trots det blir hon så chockad att hon ligger kvar och är stel. Tills hon tycker det är ok. Nej, jag köper inte det. hon säger ju dessutom att det gjorde ont i början. Köper inte det heller. Om det gör ont säger man nej. Det säger ju sig självt. Framförallt om han var så pass försiktig som han var. Fanns ju all tid i världen att säga ifrån och att dra sig ur, så att säga. Nix pix. Tror inte på TS historia alls.
    Det är såhär våldtäktsmän går fria och varför vi behöver samtyckeslag när det gäller sex. Grattis till victimblaming!
  • Bjoer
    Anonym (ha ha!) skrev 2017-10-12 13:35:41 följande:
    Nja, nu handlar ju inte tråden om mig men för att svara på din fråga.
    Jag har haft det med min fru några gånger, efter en del tjat från min sida måste erkännas. Då efter mycket uppmjukning med analplugg och mycket glidmedel och t om bedövningsspray..
    Gillade jag det? Nja.. sådär... Fittan är skönare på alla sätt enligt mig. Ett jäkla bökande bara när det vankas analsex!

Jag är iofs ganska grov, över 14 cm runt om så det är kanske därför det inte går så bra? Jag har aldrig testat på nån annan tjej ( eller kille) Skrattande
    Jag ligger på dryga 16cm runt och tycker inte det är så mycket bök men det krävs ju att tjejen är väldigt kåt och avslappnad. Annars är det stopp direkt. Inte stopp som att man inte kommer in, utan stopp som att det gör ont på henne.
Svar på tråden Fel hål av misstag?