Fel hål av misstag?
Hej, jag dejtar en kille ganska seriöst sedan en liten tid tillbaka och i helgen hade vi sex med varandra för första gången. Vi var hemma hos mig och slappade framför tv:n och efter att ha hånglat en stund så gick vi in i sovrummet. Det var på mitt initiativ kan jag även tillägga, det kändes rätt att ta steget till sex just då även om jag annars brukar vänta lite med den biten.
Han gick ned på mig utan att jag bad om det men han gjorde det bra. Även om jag inte fick orgasm av det (brukar jag inte få av bara tungan) så var det gudomligt skönt faktiskt. Men sedan hände nånting som gör mig osäker och förvirrad. Och lite ledsen också på samma gång.. När han ska föra in den så känner jag att den närmar sig fel hål på mig. Jag tror först att den hamnat fel för det kan ju bli så för killar men han trycker sakta in den i baken på mig :(
Gjorde jätteont men jag blev liksom bara stel och fick inte fram ett ord. Det höll inte på jättelänge och efter en stund blev det skönt även för mig men efteråt kändes det konstigt och jag kände mig ledsen.
Gjorde han såhär med flit tror ni? Eller hittade han bara fel?