Fel hål av misstag?
1. Han visste att det var analen
2. Han gjorde det sakta för att det är så man gör när man har analsex och inte vill gå helt sönder och samman.
3. Han var antingen porrskadad, egotrippad eller bara allmänt sadistisk/korkad som inte frågar innan. Alternativt sjukligt blyg och bara hoppades på att du skulle säga nej om du var emot det.
Jag har varit med om detta dock så gick det fort och inte sakta för killen var helt oerfaren och bara körde hårt rakt in. Till hans försvar så frågade han om han fick ta mig bakifrån innan, och jag missförstod och trodde han frågade om han fick köra doggystyle med mig. Så han bara siktade och tryckte hårt och Jag var i fullständig chock och skrek ett tyst skrik, sen sa jag nej sluta det gör ont och då drog han ut. Det blev inget mer med honom än så.
Däremot kan jag relatera till känslan av obehag och nästan våldtäkt lightversion för jag har haft ett ex som var helt analfixerad, och det fick mig att känna mig mer och mer otillräcklig och okvinnlig. Jag hade det ibland och gillade det efter ett tag, men jag hatade alltid att det alltid var fokus på rumpan och det liksom. Jag kunde säga nej och nej inte där ikväll, du får köra vanligt...Också var han ändå där och lirkade som en orm eller masserade eller försökte få in finger eller penis. Sjukt jäkla störigt och rejäl brist på respekt. Fattar inte att jag var med honom i flera år.