Inlägg från: Polkagrisen85 |Visa alla inlägg
  • Polkagrisen85

plussat, nu då?

Kommer inte ihåg hur man gör . Detta är tredje barnet men kommer inte ihåg vad man gör nu ? Känns som ja kan skippa hälsosamtalet som man gör i typ v 8? Det kom ja ihåg att ja gjorde .. Men ja skulle vilja göra ett vul om typ 2-3 v då j bara är i v 5 nu .. Men får man göra d bara sådär? Jag har gjort det tidigare men har för mig att d va för att ja va så osäker på hur långt gången ja va . Nån som vet osv ? Om man bara kan boka ett vul ? Jag kommer iaf boka ett kub i vecka 12 ( Jul veckan )

• Svar på tråden plussat, nu då?
  • Polkagrisen85
    Carambolan skrev 2017-10-30 07:38:46 följande:

Du kan absolut boka ett vul men har du inte medicinska skäl och får remiss via mvc får du betala det själv. Bara att ringa en gynekologmottagning.

Jag har också skippat hälsosamtalen och bara ringt mvc för inskrivning nån gång kring vecka 10-12.

Jag ringde & hon ville boka in mig på hälsosamtal så jag va där igår , va lite kul ändå att ha nån att prata med :) det är låååååånga veckor till jul , ska försöka att inte berätta men börjar ja snart må så dåligt som ja brukar så måste en del få reda på det ändå
Svar på tråden plussat, nu då?