• Pussan

Snuskiga hemlisar

Anonym (anonym) skrev 2022-11-06 23:57:33 följande:

När jag bodde i studentkorridor blev jag (tjej) kompis med en kille som bodde där. Vi hade båda på den tiden ganska aktiva sexliv (på varsitt håll). Det blev att vi pratade mycket om det, och när jag flyttade därifrån fortsatte det på en chatt och gick med tiden mot full transparens, på den nivån att vi berättade för varandra när vi onanerade.

Detta pågick i många år och det förekom att vi delade bild och video där vi hade sex med andra, lyssnade in över telefon när den andre hade sex och jag kunde t ex ta en bild på mig själv med sperma på magen och skicka medan killen jag haft sex med var på toa efteråt. Ibland blev det nog nästan som en tävling, att vi gjorde lite extra knäppa saker för att ha något att berätta och utmanade varandra.

Det varade i många många år och tog egentligen slut för att han träffade kvinnan han nu är gift med, och några månader in i det förhållandet blev det för konstigt. När jag tänker tillbaka på det kan jag känna att det blev konstigt lite innan det egentligen...

Det är väl härligt att dela sina upplevelser med någon!?
  • Pussan
    Anonym (Milla) skrev 2022-11-07 20:22:21 följande:

Låg med tre killar på en firmafest som alla sprutade i mig. Min pojkvän såg oss men lät oss knulla klart. Skämdes såklart efteråt men ångrar det inte.

Härligt ju! Vad tyckte din kille?
Svar på tråden Snuskiga hemlisar